Ny blogg

Nu skaffar jag en ny blogg, efter ett år med denna bloggen. Jag tycker inte att det är kul längre att blogga om vardagen varje dag och känna liksom att man måste uppdatera minst ett inlägg per dag. Därför skaffar jag en blogg som är endast inriktad på foto och som inte kommer uppdateras varje dag. 
 
Denna bloggen har blivit sjukt tråkig på sistone och jag har absolut ingen inspiration till att blogga längre och därför tänkte jag att det kunde bli bättre med en blogg som inte måste uppdateras hela tiden utan som det kan gå några dagar tills nästa inlägg kommer, men med mer ordentliga inlägg, bara bilder och fototips osv. En fotoblogg helt enkelt. Jag kommer inte ta bort denna bloggen helt men den kommer inte att uppdateras längre. 
 
Min nya blogg har just nu ingen design, det är bara en bild högst upp men inga inlägg, ska fixa design snart när jag får tid att verkligen sätta mig ner och fixa med bloggen. Men jag hoppas att ni få som läser min blogg fortsätter följa mig på min nya blogg :)
 
www.fannylindgren.blogg.se
 
 

Kommentarer
Postat av: ♡ ELSA ♡

Svar: Kul! :D
Tack så mycket! :D
Allt bra med dig idag? ♥

2013-07-27 @ 12:09:38
URL: http://bluueeandgreen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn (krävs):
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej, krävs)

Hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0