Att försvara ett fel, är att fela igen

Ska sova nu, är astrött. Var med Alexina och släpa ut hästarna i regnet i morse, stackarna :(

Skola i morrn, inte lika kul son stallet men man får stå ut ;)

Godnatt!

Alexina är med på Pownieskvaller

http://pownieskvaller.blogg.se/2012/september/hot-or-not-1-2-3-4-5-6.html#comment
  
Kolla! Alexina är med på www.pownieskvaller.blogg.se, på hot or not. 
Erkänn stolt kompis asså!! :)
    

ingen update

Kommer ingen update i morrn, har morronjour i morrn med Alexina och sen stannar vi där.

Nyss sett sista avsnittet av PLL, sjukt bra serie än en gång :)

Barnvakt

sitter barnvakt åt min 2-åriga brorson, han ska hem snart.

Liten update bara, ses!




Nya skoor!

(ingen rättvis bild)
Sjutk sköna skor, köpta på skokanonen dör 399:-
  
Idag ska Alexina sova här, min brorsa ska med till stallet i morgon. Hoppas det är bra väder så att jag kan fota :)
Köpte även ett par svarta jeans för 299:- sköna dom med, ingen ide att fota dom, alla vet nog redan hur ett par vanliga svarta jeans ser ut ;)
  
 

Blogg.se appen

Bloggar från den nu, den har ju äntligen kommit till android!

Sett på 3 avsnitt av PLL så sjukt bra det är asså!! Ni som aldrig sett det MÅSTE se det! :)


FRIDAY, FRIDAY!!

Är hemma från en väldigt bra dag, utom sista halvtimmen, vi bytte platser i vårat hemklassrum och jag fick sitta på EXAKT samma plats, bara en annan ''bänkkompis'' eller vad man ska säga. Så efter denna perioden så har jag suttit på den platsen 12 veckor i sträck...kul... 
  
NU SKA NI HEJJA PÅ VILMA SOM ÄR NERE I STOCKHOLM OCH TÄVLAR I KONSTÅKNING!!!!!!!!!!
   
 
    
   
Bästa Vilmiz <3

Ett inlägg om hästar

Nu förstår jag HUR mycket respekt hästar har för oss, dom låter oss rida på dom, bosta dom, leda dom, lasta dom, tävla dom. Vi säljer dom och dom far från ett stall till ett annat. Dom är flera gånger så stora som oss men ändå låter dom oss göra allt det? Varför?
  
Dom gör så mycket för oss, man fattar det inte riktigt. 
''Man bara sitter där''
''Man gör ju ingenting ju''
''Hästar är såå töntiga''
''Dom passar bättre på mackan''

Visst, tyck så om du då vill, men tänk innan du pratar. På VAD du säger. Om den hästen inte skulle ha nån respekt för dig, skulle du då sitta på den tror du? Du skulle förmodligen ligga på marken och se på medan din häst springer väg från dig. Hmm...gissa varför?
  
Jag provade en sak med Flower, att stå framför henne och gå mot henne, hon backade. DET känndes bra.
Samma sak med Alexina, hon backade mer för henne, men Alex är med Flower varje dag, tar hand om henne. Tror du att Flower hade backat om vi inte hade respekt för henne och hon för oss?
    
Vissa fattar verkligen ingenting, dom missköter sina hästar, sätter på skarpa bett och drar som om det gällde livet? Hur tänker man då, den hästen BÄR DIG utan att klaga, oftast är dom väldigt arbetsglada. Men om du tänker efter, om du baa skiter i att lyssna, kommer den respekten att försvinna en vacker dag. 
   
''Behandla andra som du vill bli behandlad själv'' 
    
 

Skolan snart

Ska till skolan snart, chill fredag idag. Kommer hem kring ett :) Kommer ett tidsinställt inlägg vid den tiden.
Hoppas Terese kommer idag, annars blir jag helt ensam på franskan idag, på slöjden är Elin på utvecklingssamtal. Fast inte hela, bara en halvtimme eller så :)
  
Haha, fail av skolan x)

GODKÄND

Fick godkänt på provet, med 2 poäng!...haha..
  
Nu ska jag kolla lite bloggar och sen välja kläder inför i morrn, så jag slipper det på morgonen ;)
Hoppas ni få en bra kväll!
  
Jag lovar att förbättra uppdateringen, men vi har typ 10 minuters rast mellan lektionerna så dom minuterna vill jag ha just rast ;)
  
Flower & min vän Alexina :)

''En fakukorv på ett matsalsbord''..

fråga inte...
  
Aja, åt nyss lunch, korv med mos för dom som undrar. Snart har vi SO, få betygen på So-provet, 
 
BÖRJAR NU!!!
 

@ Vilmas house

Är hos Vilma, surfar på nätet medans ho äter  middag, ville bara gratta min lillebror som fyller sju år idag!!! 
 

Jag.gillar.inte.min.dator.idag.

Den hakade upp sig så jag var tvungen att stänga av hela datan, man kan inte lägga in headers heller....
Aja, det löser sig väl.
  
Ska byta om och ta på mig myskläder, packa för i morrn och plugga. Aja, natti...eller kanske bloggar lite mer men jaja x)
  
Kolla, det är en en som säljer denna sötsak på Hästnet, haha, sjuukt sööt! <3

Då var man på skolan igen då....

Sitter bredid Alexina, hon hade lagt undan två täcken hos en kvinna, igår så skulle hon fara och hämta det, och då hade hon SÅLT dom tills någon annan. Sjukt dåligt!
  
Aja, matte första lektinen, typ kul...inte...
  

Trött tjej hära...

Träningen var jobbig, var alldeles för trött för att hänga med, har sjukt ont i knäna...det är tydligen ganska vanlgt bland tjejer i min ålder eftersom att man växer hela tiden.  
 
Imorrn kanske jag hänger med till stallet, vi får se, jag  ska prata med Alex. Är sjukt sugen på att fota portättbilder på hästar nu på hösten, så fint ljus och så! Alexina ska då rida knäppisen Ferro och Flower :) Men som sagt, vi får se hur det blir.
  
Nu är jag sjukt trött så natti natti!
 
Man är ju så skillad, lagade mitt headset med tejp x)
 

Ledsen för bad update

Vart en rätt tråkig dag, for till stan och bytte en sak, städa garderoben, måla naglarna, letat fotobloggar och läs igenom en hel hög med fototidiningar :)
  
nu ska jag se på X-factor :)
  
 

Godmorgon

 
Copyright©

Nytt inlägg...

...på min fotoblogg, www.nikonislife.blogg.se ;)
  
Kul för er att se min finafina översättning av kapitel 3 på franskan ;)

Shop until you drop

Vart på stan och handlat, två super nagellack från O.P.I orangde och rosa, en kofta från H&M och lite presenter till  min bror och mamma som fyller år i helgen :)
  

The Hungergames

Såg just ''bakom kulisserna'' videon, seriöst, Hungergames är den bästa film jag någonsin sett, allt är så bra inspelat och redigerat, har in inte sett den filmen SKA ni göra det! Handligen gör att man inte sluta se, boken ska vi inte ens tala om, den kan man INTE lägga i från sig ;)
  
Har ni inte sett den ska ni göra det, punkt slut.
  
 

Best Thing I Never Had

Är hemma nu, käkar glass och kollar bloggar, musik lyssnar jag ju såklart på ;)
Sak städa rummet, måla naglarna, läsa lite på läxan, mysa med datan och lite sånt ikväll. Hade tänkt ta med kameran och cykla en bit och fota, i helgen. You will see them later 
 
  

Forever alone...

Elin har inte kommit så jag sitter helt forever alone med alla killar i klassen, kom nu Elin!!
Idag är det slöjd och språk, mentortid också. Ska köpa godiiiiiis idag!!
Aja, snart kommer Elin i alla fall :)
  
En bild på mig :)

FYFAN!

Såg precis en video som handlade om hur alla djuren som Kina använder sig av till pälsindustri verkligen behandlas, dom tar tag i bakbenen på djuret och kastar den i marken tills den dör, klarade inte av att se hela, såg kanske en minut av 10? Djurvän som jag är så klarade jag inte av det, vill bara spy på dom som behandlar djur illa!! 
  

Gina Tricot

Domaren ställde in rättgången eftersom att ett vittne inte kom, typiskt. Men då fick vi sluta tidigare så jag, Vilma, Elin, Terese och Alexina och in till stan och drack milshake på blå gåsen, asgott! Sen gick vi runt lite, jag fick med mig en tröja från Gina.
 
Chill dag i morrn, 2 lektioner + mentortid, sen hem och träna till provet och lite sånt, chilla. 
  

So true!

  
     
   
 

En timmes rast

Har en timmes rast och sen idrott, lunche efter det och sen slöjd, chill!, sen hem och träna inför provet näsat vecka :)
    

Godnatt

Ska sova, längatr inte till gympan i morrn, kommer faila som vanligt och gå vilse på mjökudden....hahah, nejmen..
 
Såg nyss på Svenska Hollywood fruar, gunilla är ju sjuk i huvudet, tvingar en 9 åring att spela in en musik video så att hon sjäkv ska få uppmärksammehet, sjukt...hon trodde att videon skulle komma till MTV för att hon hade kontakter där, HAHAH!! orkar inte!! XD
 
 

Fotoblogg

www.nikonislife.blogg.se är min nya fotoblogg, bara för foto. Kommer lägga upp alla bilder jag tar där.
Hoppas ni kikar in och lämnar en kommentar!
  
 

Fotat idag

 
 
  
 
  
  
Copyright©
 

Träningen

Vart på träningen idag, går det ens att vara så dålig, typ ramlade på diagonalen....jippie!! eller inte.
aja, matteprov i morrn, glömde papprerna på skolan så vi får se hur detta slutar :/
  
Skönt att dansen kommer igång nu, längtat! just kommit ut ur duschen och ska sova, hoppas nu att provet går bra i morrn!!
  

@school

Jobbar om dödstarff, inte kuuul....aja ska fortsätta nu, bloggar när jag kommer hem :)
  

Detta är min klass utifall ni inte visste det ;D
 

You are not like any other





Alexina Hortlund & Flower



  
  
  
  
  
  
Ponnyn e 20 år gammal, hoppar LB+5 utan problem, grymt!!
  
Fotograf: Jag
Kamera: Nikon D80
 

Carolina Mella & Wonder

    
  
  
  
Lyckliga vinnare!
  

  
Fotograf: Jag
Plats: Luleå Ridklubb
Ryttare: Carolina Mella ( www.carromella.blogg.se )
Ponny: Wonder

LRF

Kommit hem efter en helg på Luleå Ryttar Förening, Flower stog tillsammans med en till i kalla ridhuset, så när Carolina åkte hem stog hon ensam, men det funka bra det med :)
 
Det blev en 2:a placering i LC för Alexina, stort grattis till dom! Idag så tävlade hon bara en LB, ett stopp på 5:an men sen flöt det bra, alltså ingen placering, men hon kom hem med en rosett i alla fall.
  
Orkar inte berätta nåt mer än att det gick super, banan var en ända stor vattenpöl när vi kom dit på lördagen så dom flyttade framhoppningen till ridhuset, vilket var bra för annars hade det nog legat många ponnys på marken!!
  
Bilder kommer, tar det i ett annats inlägg, som kommer IKVÄLL! :D
 
Smakprov ;)

Franska utan lärare ;)

Har ingen lärare idag, hon är i Stockholm. 
   

Designen

Maja var så snäll så hon hjälpte mig med designen, blev nöjd med den, ska kanske göra en ny header. 
www.canonflickas.blogg.se är hennes blogg :) 



Hatar skolan....

Dom VET att vi ska ha sovmorgon, dom VET att dom ska ändra min taxi, MEN DOM GÖR INTE DET!!
ÅÅÅÅÅHHHHH! Bara därför måste jag komma till skolan en och en halv timme innan alla andra! less man blir...@@@@
   
 

Nån?

Någon som vet varför mig header inte vill vara i mitten? Asså blir hyper på detta asså!
    
Godnatt.

Dåligt väder

Inget toppenväder här, regn och mörka moln. Ikväll far jag till Alexina med grejjer för helgen, hon tävlar ju. dagen i morrn blir mer än chill, EN lektion, börjar 10 i 10 och har språk, se slutar vi! Följer med Alexina hem efter skolan.
  
Jag hoppas at designen är fixad innan måndag så bilderna kommer upp så fort som möjligt :)
  
 

KAOS

Det är total kaos på bloggen, kommer vra så ett tag, kommer jobba me desigen då jag hinner, eller om jag kan beställa en design från någon :)
  

!Bilder går för tillfället inte att lägga upp!









Designen

Åååh! Vill verkligen fixa designen, är så trött på att det bara blir grått och fult hela tiden, grått vitt och svart, fy så tråkigt! Ska fixxa, kommer vara KAOS på bloggen ett tag framöver!
  
 

Städaa

Ska slänga typ alla papper och gamla tidningar jag har under skrivbordet nu, ska ta bort det för att det tar up typ halva rummet, skojar inte det gör verkligen det! och sen så ska vi typ sätta in en skänk i stället eftersom att jag inte behöver nått skrivbord, använder inte det. kommer bli mycket snyggare, lite mer plats också ;)
  

hatarattkommapårubriker

Kom hem för kanske 40 minuter sen, har käat lunch och kollat bloggar, blir att träna på läxan och åka på träning idag, usch, orkar inte....eller får se om det ens går :0
  
Dagen har varit  väldigt chill, so och bad ;) Alla lärare hade planeringsdag och hela skolan slutade halv tolv. Egentligen skulle vi haft slöjd efter maten  en nu blev det inte så. 
  

Fotoblogg

Har skapat en blogg som är för BARA foto, kommer fixa design innan jag släpper adressen :)
Ska ta hjälp av nån som kan fixa en header! 
 
 OBS! Denna bloggen KOMMER att vara kvar!!
  
Copyright©

Tack Karin!

Gillar din blogg fett mkt 2 frågor 
-har alexia nån mer häst 
-vad är det för en ponny(ras,d-ponny?) 
Tack på förhand 
Karin
  
Svar: Tack för att du gillar min blogg!
1. Alexina har ingen mer ponny, än så länge ;)
2. Hennes ponny är en maxad C-ponny, welsh :)
  
Kram!
   

Flower & Alexina <3
Bild tagen av mig, copyright©

F*N!

Headern failar så det ser asfult ut! Måste ha en ny design snart, allt blir bara fel med denna, headern blir dubbel och liten och det blir flera bredvid varann!! nån som vet varför och hur jag kan lösa detta?
  
HJÄLP MIG!!!!!

Halloj

Sitter och letar på elgiganten.se efter en iPhone som inte är allt för dyr att betala av i månaden om ni fattar vad jag menar ;) Tror jag hittat den, har asbra abonemang med också! Jag har nämligen räknat ut att om jag tar bort 250 av barnbidraget så har jag ju mycket kvar, det vill säga at jag kan köpa en iPhone om jag vill :)  men inget är bestämt än.
  
har inte så mycket för mig egentligen, lyssnar på asbra musik och har det allmänt chill, glömde läxan i skolan, tur att den inte är till i morrn bara ;)
  
Snygga jag och vilma e asså! <3

Godmorgon

Är i skolan nu, väntar på att vi ska börja. har faktiskt ingen koll på vad vi har för lektioner idag x)
 

Goder natter

Ska sova nu, asså engelskan var inte så svår, man fick ju gitta på hur mcyekt som helst så det var ju bara att plocka fram fantasin och skriva! 
  
I morrn är det Tisdag, usch. Varför gör dom skoldagarna så tråkiga!? Fast fredag är det ju rätt chill, 2 lektioner, språk och slöjd, yeah! Efter tisdag så flyter allt på och så, vips! Så är veckan slut :)
  
Hur som haver så ville jag bara säga godnatt, ska bara tvätta ansiket och sen sova, behövs!
  

Piteå RK 2012

 
  
     
   
  
   
 
    
  
Bilderna blev VÄLDIGT ljusa, men jag orkar in fixa dom nu.
Som vanligt är det Copyright©
  
 

Kul dag....

   
Spenderat kvällen i soffan, slappat med datan i knät. Ska klicka runt lite i gimp sen tänkte jag. 
har inte s mycket att göra, är barnvakt åt min lillebror medans mamma är på nåt möte, pappa är i Stocholm till Tisdag. 
  
Ska släpa mig till rummet och hämta kameran coh ladda över och fixxa bilder från igår, få se hur det går ;)
 

@Home

Är hemma, inte hunnit blogga mellan lektionerna idag, vart för stressigt. Nästan ingen tid nu heller, ska jobba på engelskan. Bilderna från igår kommer ikväll när jag är färdig med läxan :)
  

SO på ingång

Snart börjar SO:n, trööök! När jag kommer hem blir et att sätta sig med eneglska läxan och göra klart den, det ska vara ett helt A4 om vad man skulle göra om man vann 116€ miljoner.... :O
  
 

Skolan

 

Dagen

Var ju på tävling i piteå idag, Alexina och Flower tävlade. 
Bilder kommer ikväll eller i morrn.
   
Flower stog ju redan på klubben sedan dagen innan så det var bara att åka dit, vi kom fram vid tio i nio, borstade Flower och tog fram sadelskåpet, sen gick vi och kollade på tävlingen, många vägringar och avramlingar var det. Sen efter b-ponnysarna tror jag att det var så gick Alexina och gjorde i ordning Flower, sen stog jag och ''vaktade'' henne medan Alex gick banan, sen så gick vi till framridningen, det var nåt jätteskumt underlag i ridhuset, det var typ stora damrottor med tygbitar och trådstumpar i (?) Alexina sa att det släppte när hon skulle göra snäva svängar i galoppen. På framhoppningen så gick det bra förutom att nä Alexina skulle komma på oxern så trängde nån sig sprecis förbi och hoppade före henne, inte så bra.... 
  
Sen var det Alexinas tur att tävla, Flower har börjat med nåt system, hon vägrar på 3:an hela tiden, fast nu avr det på 4:an. Det började på 3:an egentligen, Alex sa att hon kom snett på 3:an så då så hopade i Flower 4:an, med resten gick super :) Vi stannade och kollade ett tag på DM finalerna sen for vi hem.
  
Kul dag, som alltid på tävling :) Nästa helg gäller det igen! LRK denna gång :D
  
Bilder KOMMER! :)

Kräftor

Har precis ätit kräftor med familjen, ska kanske sova hos Alexina ikväll. Just nu är hon i Piteå. 
Hon skulle efteranmäla sig till typ LC i morrn för att Flower inte funkade så bra idag sa hon... Nu hoppas jag som f*n att dom går in på banan och klår allt motstånd med deras grymma sammarbete i morrn!
   
  
Bilder na är fotade av mig©
Plats: Ridklubben Dundret

Tja på er!

Sitter vi tv:n håller tummarna för Alexina, nu har hon nog ridit eller så ska hon, vet inte om hon tävlar 2 eller en klass idag. I morrn tar jag med kameran och fotar, om hon inte kvalar idag så efteranmäler
hon sig till LB eller nåt :)
  
ledsen för att ag inte bloggat idag, men jag har inte gjort en skit överhuvudtaget, vaknade halv elva...(!) coh år frukost satte mig vi tv:n och har suttit där sen dess, har inte orkat nått. Har ont i vänster sida....inte kul...
Ska kolla med Alex om jag skulle sova hos henne ikväll eller inte.
   
I såfall så gör jag nått tidsinställt eller tar med datan till henne, ska ringa henne ikväll.
 
Bilden e grym..
  
 

....

Go kväll på er, här sitter en trött tjej och funderar på vad man ska hitta på i morrn, Alexina är och tävlar i morrn. Kunde inte följa med eftersom att Maja skulle med, men på söndag hänger jag med. Nu hejjar vi och håller tummar och tår för Alexina!! :D
  
Nu när jag tänker efter så är det faktiskt den ända hopptävling jag missat på ett år, sen missade jag en dressyr-klubbis också en gång ;) 
  
Jag fick följa med Alexina och hennes familj till Gällivare över en helg, jag får stanna över hos dom en 3 nätter om jag vill och får, hemma hos Alex är som mitt andra hem, är där jämt. Nästan varje helg, varje gång jag är med henne slutar det med att jag sover där. Dom har inget emot det, jag uppskattar så sjukt mycket att jag få hänga med kors och tvärs genom Norrbotten med dom ;) Nervositeten innan tävling är så sjuk, är med nervig än henne och det är hon som ska tävla. Är så ororlig att det ska hända nåt, och det hjälper ju inte precis att se nån bli hämtad med ambulans precis innan hennes klass....
  
Men detta året har vart så sjuukt kul! Har lärt mig så mycket om hästar, lärt mig att putta bort rädslan, och det är Alexina som lär mig, hon är nog den ända kompis som skulle stå ut med mig 12 år i sträck ;) Och det har hon gjort, jag ljuger om jag säger att hon inte är min bästa vän. 
    

   

  

  
 

Så sant!


Music

Tänkte del med mig av lite musiktips ;)
  
   
  
  
Dessa 3 rullar om och om igen på min spotify-lista, fast inte den sista som inte finns på spotify :)

Skolan

Slutade nyss, när jag kommer hem blir det att käka lunch eftersom att jag inte gjorde det i skolan för att vi slutar så tidigt på fredagar. Och sen vet jag inte, kanske fotar dagens outfit ;)
  
 

@Slöjden

Slutade slöjden nyss, har rast nu :)
   

Ska sova nu



  
 

H&M

Var på H&M nyss, köpte en tröja. Ska lära mig att använda gimp ikväll och träna lite på franskan och inför so provet :)   
        

Lektion

Har paus, har lunch om 20 minuter. Bloggar när jag kommer hem eller på nån rast :)
   
Söt hästar<3




Franska

Snart börjar franskan, kommer gå skitdåligt eftersom att läxan försvann från datorn så jag har inte kunnat träna nåt, men den var hyfsat lätt iallafall så det kommer nog några ord på pappret ;)
  

Hur gick det nu med att spela badmintion?

Asså det var bara små barn där + att vi typ suger på badmintion (sorry Elin ;)...) Så jag och Elin ska spela med pappa som var badmintion-tränare förut typ nån gång då och då :) 
     
Har gjort läxan och nu ska jag gå en sväng genom duschen och sen gå och lägga mig tidigt så att jag inte är helt död i morrn ;)
  
Så sant...<3

Man är ju för bra asså....

Failade på slöjden idag, det var så dåligt så det inte ens är värt att ta upp...
    
Ikväll är det träning, ska testa en ny sport ;) Elin börjar också med mig. Nu ska jag äta en macka och sen ta fram träningskläder. Bloggar ikväll!
      


  
 

@ skolan

Är på skolan nu, sitter bredvid Alexina och väntar på att vi ska börja. Vaknade kvart i 6 i morse.... Tack för 120 läsare igår :)
     
 
Alexina & Flower <3

Beskrivning skickad!

Skickad beskrivningen på designen till Louise nu, hoppas att det inte var alltför krångligt bara! :)
Ville ochås säga tack och godnatt  för idag, 111 läsare, mobilskal och design, kan det bli bättre!?
  

Tack så sjukt mycket

Haft över 100 läsare idag, tack vare Nellie Berntsson, tack för att du la upp mejlet på bloggen. Jag hoppas så sjukt mycket att många av er stannar kvar <3
      
Har mejlat lite med Louise Åman som ska göra en design åt mig, håller på at välja ut bilder till headern just nu ;)
   

Uppdatering....

Nu är det uppe i 80 besökare! Tack än en gång! :)

BESÖKSREKORD!

Fick nyss hem sklaet jag betsällde, det är ett blått. Bilden vill inte sammarbeta med mig så det kommer förmodligen senare.
    
Nu blir det äta, chilla framför datan och sen fixa lite grejjer :) Dagen har varit sådär, väldigt tråkigt, förutom att våran gamla lärare som gick i pansion förra terminen kom och hälsade på! 
   
Regnet bara ÖSER ner och vill aldrig ta slut, fast kan inte låta bli att erkänna att det faktiskt är ganska mysigt ;)
   
 
   






Tack tack tack!

40 besökare bara idag! Hoppas ni stannar! 
     
Just nu håller jag på med designen, lite knappar och andra grejjer, ny färg på headern och så. 
Kommer en liten uppdatering under tiden ;)
   



Tack hörrni!

Blev ''länkad'' av Nellie Berntsson idag, asså jag skickade ett mail med in bloggadress i och så la hon upp det på bloggen :) Har haft 25 läsare hittils, jag KOMMER att försöka uppdatera intressanta inlägg varje dag, jag vill bara att fler ska läsa bloggen, et blir mycket roligare då :) Hoppas ni som läser idag stannar, puss på er! <3
   

3 pictures


   
   
Bilderna är tagna av mig, cppyright på dom! ©
     
Aja, ville bara säga godnatt, haft en trevlig dag, följer troligen med Alexina hem och far till stallet, det blir säkert awesome! Hade tänkt att ändra på bloggandet lite, inte bara skriva korta trökiga inlägg om min skoldag. 
Nu ska jag äta kvällsfika.
   
  Fick just reda på att det heter Apotekarnes  julmust och inte apotekarens...

School

Är i skolan, just haft matte. Snart engelska och sen lunch. Skolfoto idag.....

Skolfoto...

 usch, skolfoto. Det värsta som finns. Vet typ knappt vad jag ska ha på mig, tröjjan vet jag men resten....
Önska mig lycka till!
   

Pictures

Här kommer lite bilder jag tog på klubbviken :)
  
    
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Copyright ©

Klubbviken

Är på klubbviken, har internet på macbooken så jag kan blogga. Kommer ta några bilder ikväll som ni får se när jag kommer hem igen.
   
Är väldigt förkyld men det börjar bli bättre :) Jag ska börja badminton med Elin förresten :D
   

RSS 2.0