Mot Jokkmokk

Snart far vi till Jokkmokk på tävling! det är första utetävlingen så jag är jättetaggad inför att fota!! :D Bloggar nog inget förren lördag kväll :)
 
 

Äntligen klar!

Är äntligen klar med ALLA inlämningar som ska in, betygen sätts inatt och jag skickade in musiken nu för att jag hade sparat den fel innan, haha! men nu är allt inne och det är ju bra ;) Nu ska jag sova, tänkte bara kika in här och säga godnatt :)
 
 

Tisdag

Idag är det tisdag, redovisat både musiken och hkk+språk idag och det gick väl sådär. Vi fick inte alls mycket tid på oss att skriva på musiken men det blev iaf nått. Nu har vi inget mer att göra och nästa vecka får vi sommarlov! Herregud vad nära det är nu! Eftersom att jag är ledig på fredag så har jag bara 2 skoldagar kvar! Nästa vecka är en ''lek-vecka'' och då har vi inga lektioner, sen på fredagen SLUTAR VI 7:AN! Vi började ju nyss och nu är det redan slut på första året på högstadiet, det har gått sjukt fort asså!
 
Detta sommarlov ska fan bli det bästa någonsin, jag ska göra något varje dag och inte bara låta dagarna gå. Jag längtar otroligt mycket tills vi går ut! :D
 
Bild från finalen av en av showerna på dansen.

Grattis världens finaste på födelsedagen!

Idag fyller en av mina allra bästa vänner Maja 14 år! Ett stort grattis till dig <3 Du är världens bästa vän! Du betyder jättemycket för mig, aj löv ju <3
 
www.majaellen.webblogg.se

26 maj

Detta hände idag:
 
* Jag och min lillebror gav mamma en present för att det är morsdag idag!
* Jag dansade den sista showen och sen hade vi en liten avslutning med gruppen.
* Pluggade matte till provet som kommer gå sämst i morrn.
* Gick en sväng genom dushen och nu ligger jag i sängen med datorn och ska strax sova. 
 
Är helt slut efter helgens föreställningar, nervositeten tar verkligen kol på en asså...helt död nu. Nu ska jag sova, upp till skolan i morrn, men jag klagar inte, 11 f*uckning dagar kvar till sommarlov!!!!!!
 
 

Blood on the dancefloor

Showen idag gick bra, lite sådär småsaker som man alltid klagar på men inget större. Bara en grymt varm och lång väntan innan det var våran tur, höll på å dör därinne för ventilationen var inte den bästa men å danra sidan var vi över 40 pers därinne så...pappa fotade så det kommer kanske upp några här sen :)
 
Nu ska jag sova, är helt död efter idag, nervositeten tar ens energi kan jag ju säga haha!
 
 

Premiären avklarad!

Äntligen är premiären avklarad, det gick jättebra och våran lärare var jättenöjd med oss. Hela jag skakade innan vi skulle in, och det gjorde det ju inte bättre att det satt en random tjej i raden längst fram och stirrade ut mig hela dansen haha. Nu är det bara två shower kvar, vill att det ska vara fleeer för det är så otroligt kul så jag typ dör! :D
 
Aja, kommer typ inte uppdatera förs efter showen i morrn så vi ses väl dårå ;)
 
En bild från avslutningen på en av showerna förra året
Bild från: www.lulearytmik.se

Back on track

Tillbaka nu, sommaren är här och det återstår endast 2 veckor till sommarlov! dansshowen har premiär idag och jag är supertaggad! Har bara ett prov kvar att skriva på måndag och sen kan jag slappna av och njuta av sommaren innan jag börjar 8:an. 
 
Inget speciellt har hänt under veckan, faktiskt typ ingenting haha!
 
Några bilder från min instagram @fannylindgren_

BLOGGPAUS

Har inte bloggat, bidler från tävlingen i lördags kommer snart, kanske inte kommer uppdatera i veckan så mycket för att jag har 2 prov att plugga till och en massa träningar. Så jag tar en bloggpaus denna vecka :)
 

Sovmorgon

Hade sovmorgon idag då musiken var inställd, skönt då det är fredag idag!! Tävling i morgon med Alexina :) Börjar denna skoldag med franska, sen svenska och sen hem klockan halv 2. Chill fredag. ses!

Blue water

 

2121 likes på facebook

www.majaellen.webblogg.se & www.ansomonroy.blogg.se

Jag hatar regn

Kan det sluta regna. nu. 

Grymma!

Två av mina kompisar har gjort en lite video på facebook där dom gjorde en egen version av ''the cup song'' och den är grym så ta gärna en titt på den! ;)
 

Nature

Tog två snabba bilder nu bara, inte världens finaste men alltid nått ;)

7 snabba

- Jag sover alltid med 2 kuddar, sover jättedåligt om jag bara har en haha
 
- Jag KAN verkligen inte kolla på spindlar, hela jag ba ryser, har världens fobi
 
- Jag älskar att kolla runt på olika kläd och sminkhemsidor, bara för att kolla runt liksom
 
- Jag läser över 30 bloggar, men bara 4 varje dag
 
- Jag älskar att se på smink/nagel och rutin videos. Kollar typ hela tiden på sånna
 
- Jag vet inte hur jag ska överleva att vänta till september eller oktober tills The vampire diaries börjar igen!!
 
- Jag använder aldrig kjol, ALDRIG.
 

Haha så sant!


Sea nails

Dissa inte min första nagelvideo, haha!
 

Soool!

Äntligen tittar solen fram! Idag var första dagen jag kunde gå ut i solen och SVETTAS i en t-shirt! Hur härligt!? Nu ska jag gå ut och hitta på nått, ingen svarar på fb eller sms så jag får hitta på nått själv helt enkelt ;)
 
Härligt!!
 

Repet idag

Var på rep och tränade med dansen, vi körde igenom hela med alla grupper 2 gånger, jag tror dom tog en för lång version av våran låt för den ska egentligen sluta precis när vi springer ut men nu tog det ca 10 sekunder extra från det att vi hade sprungit ut. Vi ska kolla med Ida på måndag vilken hon har och se skillnaden då :)
 
Nu ska jag äta nått dp jag inte hann äta nån lunch innan vi for och efter att ha dansat i 2 timmar i streck så är man ganska hungrig haha! 
 
aja, bloggar kanske mer sen.
 

Nytt & fräscht


Blue eyes

Nikon D80 // AF Di 90mm MACRO

The Vampire Diaries

Har suttit och gråtit asmycket till dagens TVD avsnitt, det är seriöst det bästa serien som någonsin gjorts! 
 
NI SOM INTE SER DET, SE DET!!!
 
 

Det bara regnar och regnar

Regnet ÖSER ner verkligen, det suger för jag har inget att göra förutom att se på en massa filmer och lyssna på musik och måla naglarna om och om igen haha! Nagellacken ligger spridda över hela golvet just nu. Nu ska jag sätta på en till film så vi ses!
 

Det är redan 9 maj

Om en månad prick fyller jag år, har inget speciellt som jag önskar mig direkt, förutom en Glossy Box prenumeration som jag ej kommer att få. Annars så har denna ''veckan'' rullat på, skolan var ju bara tills igår så det var ju chill. Just nu så öser regnet ner och jag ska sätta på en film och bara ta det lugnt. Om det är bra väder i morrn kanske jag hittar på nått haha! 
 
 

09.05.13

Sov hos Alexina från igår till idag, vi hade morgonjour så vi gick upp vid typ halv sju. Sen när vi kom hem så gick vi och sov igen för att vi var så trötta och då ställde hon alarm på klockan nio men vi hörde inte det så vi vaknade 10 i 11 haha! Vi for direkt till stallet och Alexina hoppade :)
 
Uppdaterar mer hemma!

Jag hade ju sovmorgon ju

Gick vid halv sju, gjorde mig iordning och tig på mig skorna osv, kom på när jag hade gjort det att jag har sovmorgon till 20 i 10 idag, typiskt haha! Men jaja, har tid på mig nu att göra andra saker då jag redan är helt klar ;)
 
Typ såhär kände jag mig när jag kom på det...

I love to dance!

Kom nyss hem från den bästa träningen någonsin, det gick otroligt bra och nu är vi äntligen klara med koreografin! Jag längtar så OTROLIGT mycket till föreställningarna, älskar att dansa på teatern!! Har nu duschat och så och ska kolla genom lite bloggar och sen gå och sova, min kropp är helt slut och jag kommer ha GRYMT mycket träningsvärk i morrn, bad på onsdag också, träningsvärken är ju alltid värre andra dan så vi får väll se hur det går ;)
 
Har även rensat datorn på MYCKET bilder, säker över 1000 stycken hahaha, hade typ inge minne kvar på den!
 
 

Nu är det vår

 
 
 
Nikon D80 // AF-S NIKKOR 18-135mm

Springfeelings

 
 
 
 
 
Nikon D80 // AF-S NIKKOR 18-135mm 

Natti

I morrn är det äntligen freeedaag! Det betyder ett nytt avsnitt av TVD och jag LÄNGTAR!  Hade tänkt börja se en ny serie sen också men jag vet inte vilken, inte GG för det verkar inge bra och jag orkar inte börja se det haha, men typ nått annat :) 
 
Nu ska jag i alla fall sova, är skittrött!
Godnatt!:)
 
Gammal bild på finaste Flower!

Français

Sitter på franskan och det är inte det roligaste, översätter ett kapitel för er som bryr sig. Det snöat för fullt också, förfan det är 2:a maj herregud, dessutom lägger sig snön på marken också...aja idag efter skolan ska jag plugga franska och engelska. Kanske tar fram kameran också och fotar lite ;)
 
 

1 Maj

Nu är det äntligen Maj! Nästa månad får vi SOMMARLOV helt sjukt jag kan inte ens förstå det! Det var ju alldeles nyss vinter ju hallå!? haha! Igår sov i alla fall jag, Maja, Vilma, Emma och Alexina över i Alex syrras lägenhet efter att vi hade sett när dom tände brasan. Vi såg sen på film också, Pitch Perfect hette den, faktiskt bra! Sen på morgonen såg vi She's the man och den var också väldigt bra. Sen när alla åkt hem så följde jag med Alexina på hennes hoppträning i bensbyn och filmade :)
 
Här kommer några bilder från gårdagen! :)
Brasan brann bara på halva för den andra var för blöt haha!
 
 
 
 
 
Nikon D80 // AF-S NIKKOR 18-135mm 
 

RSS 2.0