Godnatt

Godnatt på er och hoppas ni haft en bra dag! :)
  
 
 
 
 
 
 

Fråga

Nån som vet hur man sätter in videos på blogg.se?
 
 

Packar

Packar lite grejjer jag ska ha med till Alexina, kunde inte åka nu direkt eftersom att hon skulle till stallet och tillsammans med dom andra och släppa ut den nya hästen till dom andra hästarna och se hur det funkar :)
 
Puss!
  
 
Gammal bild på Flower :)

Luleå stad

Idag efter middagen så cyklar jag över till Alexina och sover där, stallet i morrn då alltså ;)
Tar med mig kameran så ni får lite bilder när jag kommer hem igen. Ska fixxa nåt tidsinställt också :)
 
Kom just ut duschen, måste bara säga att blogg.se är så mycket bättre än Devote.se! Asså det är ju enklare att byta header på Devote, men då går det ju inte att ladda ner designer från designadinblogg.se. Så jag föredrar blogg.se faktiskt :)
 
Tänkte göra ett deepshit också, iallafall börja på det, kanske kommer som inställt ;)
     
Luleå stad, en liten del förståss ;)

Jippie!

Sara Algotsson Ostholt tog OS-silver! Jippie!!  Vi hade vunnit hon inte rivit sista, såhääär nära! Men silver är ju ändå skitbra :) 
  
Ridsporten levererar!
     
Bild: Hippson (Facebook)
 

Kollar hoppning på tv

 
Kollade precis hoppningen i OS på TV:n, Sverige kom fyra. Nästa är kl 15.30, kommer sitta bänkad framför TV:n.
Tyskland vann denna gång. Nu hejjar vi på Sverige! 
 
HEJJA HEJJA!
 
Bild: Google

Hej!

Vaknade där vid halv tio, gick upp och gjorde frukost och så. Vet inte riktigt vad jag ska göra idag...JO! Jag skulle kolla en grej med Alexina kom jag på. 
 
En skum grej, jag kan inte se statistiken på bloggen eftersom att det är så ny. Haha!
Men nu ringde Alexina så hejs! 
     

Godnatt

Hoppas ni haft en bra dag :)
Godnatt på er!
 

Some photos

     
Kamera: Nikon D80 Objektiv: Olika
 
Bilderna är fotade va mig och ägs utav mig.
Kopiering är totalt förbjudet.
©
 
 
 
 

Rain

Det regnar, kommer säkert börja åska också. Tänkte göra ett inlägg med bilder som jag tagit med systemkameran lite senare. Bilderna publiceras 100 gånger snyggare här än på Devote iallafall :) Har inte så mycket att säga er nu så vi hörs!
 

5 sanningar

* Jag är rädd för gammeldags gunghästar.
* Jag kan inte bada där jag inte ser/tar i botten ( förutom på badhus då ).
* Jag irriterar med på folk som skriver för många förkortningar i texter.
* Jag kan inte har nagellack som är för lysande utan att klösa på det.
* Jag har haft mer än fem olika bloggar.
 
Haha, det var några sanningar om mig! Asså första sanningen vet jag faktiskt inte vart jag fått den ifrån :)
 

Följ mig på Instargram!

Följ mig gärna på Instargram! 
 
#faannylindgren

Designen

Designen är inte gjord av mig utan jag har laddat ner den från Designadinblogg.se så den som gjort designen står på höger sida på bloggen :)
 
Bilderna är då alltså inte heller fotade eller insatta av mig.

Vem är jag?

Vem är då Fanny?
 
Jag är en glad tjej på 13 år som älskar allt med foto, hästar och allt runtomkring. Jag har en massa underbara vänner och en underbar familj. Jag hade tidigare en blogg på Devote.se men jag ville testa blogg.se och se hur det var. 
 
Jag ramlade av min kompis ponny i vintras och är därför rädd för att rida men det går framåt. Men jag är inte en sån som skulle lägga av med hästar bara för att jag var rädd, jag kämpar på för att jag vill dehär så jäkla mycket. Jag har egentligen ingen anledning till att ha en blogg utan tycker bara att det är kul!
Hoppas ni gillar min blogg och att ni stannar :)
 
 
 

Vad kul att ni hittat hit!

Hej och välkommna till min blogg!
 
Jag heter Fanny Lindgren och är född år 1999 och är alltså 13 år. mina intressen är foto och hästar. 
Jag äger en Nikon D80 systemkamera. Kommer ett inlägg som handlatr mer om mig senare! 
 
Puss!

RSS 2.0