Längtar hem nu

Imorrn reser jag hem igen, ska faktiskt bli riktigt skönt och jag längtar efter MIN egna säng och mina vänner framförallt! Just packat klart och det var ett under att jag hittade resväskan under högen med kläder ovanpå haha! 
 
Dom dagarna jag har varit här har till största delen varit att gå runt i köpcentrum, slösa pengar på kläder och andra saker, umgåts med släkten och gått en mil runt en ö som heter Ven som ligger mitt mellan sverige och danmark typ. Egentligen har det inte hänt så jättemycket, det största och roligaste var Emporia i Malmö när jag handlade på Sephora och Hollister :) 
 
Skriver mer när jag kommer hem i morrn, och då ska jag även öppna min GLOSSYBOX som kom medans jag var borta, LÄÄÄNGTAR!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

vi saknar dig! <3

2013-07-11 @ 13:15:00
URL: http://elinbrannmarks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn (krävs):
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej, krävs)

Hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0