Glossybox, Juni

Har entligen öppnat min glossybox som kom medans jag var borta, här kommer lite bilder på vad jag fick :)
 
 Texten under varje bild är från Glossybox hemsida, www.glossybox.se
 
 
1. EMITE MAKE UP Professional eye lash curler
''Grym ögonfransböjare som är ditt bästa vapen i jakten på de perfekt böjda fransarna. Tryck längst in mot fransroten och håll i ca 5 s. Fortsätt sedan utåt och håll kvar på 2 ställen till.''
 
 2. HOTMAKEUP Liquid eyeliner
''En vattenfast flytande eyeliner, används framförallt som eyeliner men kan även användas vid kroppsmålning eller för att sätta färg på ögonfransarna.''
 
 3.FIGS & ROUGE 100% Pure & natrual tinted lip balm
''Miljövänlig och 100 % ekologiskt lätt färgat läppbalsam som återfuktar och ger näring. Kom- mer i en supersöt, somrig förpackning och fri från parabener, sulfater, syntetiska färger och dofter.''
 
 4. SEBASTIAN PROFFESIONAL Volupt Spray
''Ta ditt hår till nya höjder då du skapar spektakulär, långvarig volym samtidigt som mjukheten bevaras. Spraya i rötterna och föna för volym eller lufttorka för definierade vågor och lockar.''
 
 5. PIERRE RENÈ Sweet berry lipgloss
''Ett behagligt och återfuktande lipgloss med härlig frukt- och bärsmak. Sweet Berry Gloss är enkelt att applicera och klibbar ej. I sortimentet finns hela 40 olika nyanser, i allt från beige till korall och knalligt''

 
 

Kommentarer
Postat av: Maja

Tror nog att jag ska börja prenumerera på glossybox, iaf 3 månader :)

Svar: får jag bjuda in dig så jag kan få 200 glossydots? ;)
Fanny Lindgren

2013-07-12 @ 09:44:35
URL: http://majaellen.webblogg.se
Postat av: - Isabella Huynh

Är deras produkter bra? :)

Svar: jarå, jag tycker dom är bra! värt att testa :)
Fanny Lindgren

2013-07-13 @ 12:02:27
URL: http://behuy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn (krävs):
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej, krävs)

Hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0