Tisdag

Idag är det tisdag, redovisat både musiken och hkk+språk idag och det gick väl sådär. Vi fick inte alls mycket tid på oss att skriva på musiken men det blev iaf nått. Nu har vi inget mer att göra och nästa vecka får vi sommarlov! Herregud vad nära det är nu! Eftersom att jag är ledig på fredag så har jag bara 2 skoldagar kvar! Nästa vecka är en ''lek-vecka'' och då har vi inga lektioner, sen på fredagen SLUTAR VI 7:AN! Vi började ju nyss och nu är det redan slut på första året på högstadiet, det har gått sjukt fort asså!
 
Detta sommarlov ska fan bli det bästa någonsin, jag ska göra något varje dag och inte bara låta dagarna gå. Jag längtar otroligt mycket tills vi går ut! :D
 
Bild från finalen av en av showerna på dansen.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Fin blogg och fint namn hehe ;)

2013-05-28 @ 22:35:51
URL: http://sexy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn (krävs):
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej, krävs)

Hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0