Söndag

I morrn är det skola igen, hade ju egentligen bara en veckas sportlov med det blev två för min del eftersom jag var sjuk en vecka från skolan också, hade egentligen velat vara i skolan den veckan innan lov för att inte missa så mycket men jag var ju inte den ända om man säger så ;)
 
Denna kvällen består av ponnyakuten, dusch och matteplugg, sen sova tidigt för att orka upp i morrn ;) Idag har jag fixat lite i mitt rum, fotat lite runt i huset med macro objektiv och försökt ta bra bilder på mitt öga men fick bara nån enstaka bra, vann också dagens blogg hos vardagarna.blogg.se  vilket var den första ''bloggtävling'' jag vunnit så de var ju kul :)
 
Nu ska jag hoppa i duschen och sen se på PA, hejs svejs!
 
 
Bild från i sommras

Kommentarer
Postat av: Ponnydressyr - Vinn ett Amigo fleecetäcke!

Gud vilken fin bild! :)

2013-03-04 @ 12:56:16
URL: http://ponnydressyr.se
Postat av: elin

fin blogg, allt bra med dig ? :)

2013-03-06 @ 14:14:21
URL: http://www.nattstad.se/elinlillsunde

Kommentera inlägget här:

Namn (krävs):
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej, krävs)

Hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0