FINALLY FRIDAY!!

Slutade till lunch idag, skööönt! For in till stan med Maja för att köpa upp mitt bikbok presentkort, det blev två tröjor och två nagellack, kan lägga pp bilder sen.
 
I morrn ska jag följa med Alex till LRK och kolla på tävling, tar kanske med kameran, får se. men det ska blir kul, Har också lärt mig den enkla versionen av ''Call your girlfriend'' med mugg, asså man  spelar som med en mugg. Den har vart på tv när 3 tjejer för en mycket svårare version! Maja lärde mig, det är kul att göra om man har tråkigt och så :D
 
Nä nu ska jag måla naglarna och sen blir det myskläder på och gladiatorerna :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hejsan, Har du några bilder från alla möjliga ponnytävlingar från 2012 på mig och min D-ponny? En liten brun med massa prickar. Kolla gärna in på min blogg så ser du vilken jag menar! ;)

2013-03-08 @ 22:40:42
URL: http://amandahogstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn (krävs):
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej, krävs)

Hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0