Don't listen to a word i say

Bra dag, Maja var grym på konserten också :) Hatar min cp mobil som stänger av så fort man klickar på nått, sjukt störande, vill bara slänga den i väggen. Ska antingen spara ihop till en iPhone eller köpa min brorsas gamla telefon. Gjorde typ inget på slöjden för att vi hade vikarie som inte visste vad vi skulle göra typ så jag kunde inte göra nått. Har från när jag kom hem suttit vid datan typ, ska snart ta på mig myskläder och kolla på film tror jag. 
 
I morrn kommer nå personer från frankrike till våran franska-lekltion, blir väll interssant att visa vad man kan haha, inte för att dom kommer förstå ett ord av vad jag säger haha!
 
Nu ska jag sätta upp håret i en knut och ta på mig myskläder, hejssvejs!
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Men ååh var fult hår jag hade...

Svar: Nej Elin.
Fanny Lindgren

2013-03-20 @ 19:16:05
URL: http://elinbrannmarks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn (krävs):
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej, krävs)

Hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0