Min dag

Hej, hej! Var sjuk idag, såg hungergames en gång till och kollade på regnet som stod som käppar i backen, åt glass och såg på Gossip Girl, my day. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen sätta på ett till asvitt av GG och bli frisk! Märkte också när jag vaknade idag att jag blivit grymt brun i ansiktet efter en hel dag ute i solen igår, också fått ''bonnabränna'' som jag ska försöka sola bort sen när solen tittar fram igen :)
 
Bloggar nog inte mer idag, ses då kanske imorrn, hare gött! 
 
Dagens väder...
 

Kommentarer
Postat av: Victoria

Fin blogg du har!
Kika gärna in på min. Skulle vara kul att se vad du tycker om min nya ponny!
Kram Victoria

2013-06-17 @ 21:40:18
URL: http://victoriahavelid.blogg.se
Postat av: Ellen - sicktwisted

Vädret har ju verkligen inte varit det bästa idag vilket suger!

2013-06-17 @ 21:56:04
URL: http://sicktwisted.blogg.se
Postat av: Majzoo

å du som sa att gg sög!

Svar: nu när jag sett 16 avsnitt så äger det!
Fanny Lindgren

2013-06-18 @ 14:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn (krävs):
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej, krävs)

Hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0