Sommardag

Idag började vi klockan nio, spelade brännboll mot åttorna och sen lekte vi nån lek på fotbollsplanen och sen gick vi en tipsrunda och sluta klockan 1 vid stranden. Härlig dag och det var jättekul. I morrn ska vi gå till Porsön typ och göra nått, vet inte om det kommer bli så roligt men vi får se :)
 
Idag när jag kom hem från skolan la jag mig direkt och solade i det asfina vädret och sen nu på kvällen har jag faktiskt badat, första för iår! :)
 
Nu ska jag måla naglarna och sen vet jag inte vad jag ska göra, så himla skönt att inte behöva plugga någonting alls!! Asså det är helt sjukt att på frdag är det skolavslutning! :D
 
Skolavslutningsklänningen
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn (krävs):
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej, krävs)

Hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0