10 Juni

Kom inte på någin rubrik så jag skrev dagens datum istället ;)
 
Idag har det inte hänt mycket, vaknade vid 10, klev upp och blev typ rädd för mig själv i spegeln eftersom att jag såg ut som ett troll. Sen började det åska och det regnade så FAN och sen feg som jag är så tvingade jag hit Maja, Elin och Vilma hehe, sen när dom kom hade det slutat både regna och åska haha! Men vi spelade kort och skrattade, gick ut en snabb sväng men vände fort för att det började regna igen. Sen åkte alla hem och då ringde Alex och frågade om jag ville hänga med till stallet, gjorde det och jag fotade när hon red.
 
Hennes häst hatar mig för övrigt, gav mig världens bitchblickar och försökte bita mig i handen. Vet fan inte vad jag har gjort henne!? haha, sötisen
 
lagt upp denna bilden tusen gånger men har inte tömt kameran så bilder kommer imorrn :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Ville också va med! :(

2013-06-11 @ 09:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn (krävs):
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej, krävs)

Hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0