Min kamerautrustning

Min kamera är en Nikon D80, den har jag haft i snart ett år kan man säga. Den kostar ca 12 000:- jag köpte den av min mamma fast hon använde den knappt, pappa hade den innan henne. Det är en superkamera verkligen!
 
Kameran tar jättebra bilder, med rätt inställningar. Det tar väldigt länge att lära sig kameran då den har ganska mycket knappar och inställningar som man måste kunna. Tyvärr är det en utgången modell som inte säljs längre då den är ganska gammal, vilket är synd då den är riktigt bra. Den tar bra bilder utan brus, det är inte direkt nån nybörjarkamera men när man väl lär sig den är den ganska lätt.
 
Ja, that's it ;) 
 
Utrustningen jag har är ju då själva kamera huset, två objektiv, en fjärrutösare en kameraväska och en laddare. lånar stativ av pappa.  
 
1:a objektivet, det mindre:
AF 17-50mm
 
2:a objektivet, det större:
AF·S NIKKOR 18-135mm
Det ser litet ut men den har en större zoom än det andra.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn (krävs):
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej, krävs)

Hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0