lång dag

Var en lång dag idag, började 8.10 och sltade 15.05. seeeeegt...hade dubbla svenska lektioner idag också från halv tolv till 15.05, var faktiskt ovanligt kul, haha, har seriöst världens bästa vänner! Våran nya svenska lärare sa att alla som var klara fick gå en timme tidigare och dom som inte va det fick stanna kvar, sämst...
 
Ikväll så blir det att fixa med resebroshyren som ska in på Torsdag och plugga lite bild, chill eller nått ;) 
 
Tråkigt inlägg jag vet, men jag har inte gjort nått idag, hade världens jobbigaste indrott idag för er som undrar också.....
 
Mina bästa <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Maja

Haha, märkte att jag skrev ett inlägg som var väldigt likt dehär, men då hade jag inte ens läst din blogg! :P

2013-01-16 @ 17:21:43
URL: http://www.canonflicka.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn (krävs):
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej, krävs)

Hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0