Ett litet inlägg bara

Gör ett litet inlägg nu, hände inte mycket alls idag. Vakna vid 9 och låg kvar till halv elva med datorn och såg på TVD, kolla bloggar o.s.v. Sen kom min bror och hans barn och vi fikade och käkade lunch. Sen for jag pappa och Viktor och handlade lite godis och så for vi även en snabbis till isen och viktor åkte skridskor en stund. Sen dess har jag sett på TVD och ätit godis. Ska snart duscha och sen fortsätta se på film i min ensamhet. 
 
I morrn får vi se vad som händer, kanske är med Alex eller nått. Ska typ försöka knåpa ihop en ny header sen också, men vi får se hur det går med det :) 
 
Aja, kram på er så ses vi sen!
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn (krävs):
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej, krävs)

Hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0