Sanningar om mig

- Jag hatar snö, vill bara ha bort den!
 
- Jag gillar inte att bada på vintern, är väldigt sällan på badhus nu för tiden.
 
- På sommaren kan jag inte ha utsläppt hår nästan! Måste alltid ha truls eller hästsvans.
 
- Jag gillar serier mer än filmer, mycket mer spännnande då inte allt händer på en gång!
 
- Jag är väldigt noga mer mitt hår, använder ALLTID hårinpackning 1-2 gånger i veckan 
 
- När jag var liten så slutade mitt hår att växa vid öronen, det växte verkligen inge mer! Tur att det gjorde det sen då bara!
 
- Jag läser ca 20 bloggar, varav 9 jag följer dagligen
 
- Jag älskar musik, det går inte en dag utan att jag lyssnar på musik
 
- Innan man lär känna mig så kan man tro att jag är väldigt tystlåten och sådär, men egentligen är typ helt galen och pratar hela tiden, haha!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn (krävs):
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej, krävs)

Hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0