New in

Var på stan idag med Maja, Elin och Vilma. Fick med mig två tröjor, en concealer och en Body splash :)
 
Body splashen är från Gina Tricot och kostade 39:- 
Concealern är från Åhlens och kostade 60:-
 
Den randiga är från Gina Tricot och kostade 129:-
Den turkosa är också från Gina och kostade 99:- 
 
Vi hade jättekul på stan och tog en fika på Mat & Prat tror jag det hette, och sen gick vi runt lite och så. Jag hittade ingenting på Bik Bok tyvärr men jg får åka dit nån annan dag och kolla mer :) 
Snart ska vi äta och sen blir det fysik-plugg!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Stina

Fint, roligt att du hade kul i stan!

Nu är ett inlägg om bloggare som tror sig är något uppe på min blogg. Nyfiken på just DIN åsikt!

2013-02-06 @ 17:54:45
URL: http://stinabjorklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn (krävs):
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej, krävs)

Hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0