Lite från idag

Känner att jag hunnit ganska mycket idag och klockan är bara halv 7 än, jag vaknade vid nio.
 
Tills nu har jag hunnit:
 
* Vakna och käka frukost
 
* Haft tråkigt
 
* Vara i stallet med Alex och fota när dom red
 
* Bakat en kladdkaka
 
* Ätit middag
 
* Ska snart äta kladdkakan
 
Alex ringde och fråga om jag ville komma till stallet, det ville jag ju såklart efter att ha vart inne en hel vecka pga sjukdom så mamma skjutsa mig dit, vi tog in Flower direkt och sadla och de och sen gick vi till ridbanan. Det låg en bom framme så vi la upp den på snöklimpar eftersom att det hinderstöden är fastfrusna i marken. Flower var NÅGOT pigg mot hindret ;)  Så söt hon är!
 
Sen gjorde vi klart allt i stallet och så, det var jätteskönt väder i dag, 18+ i solen!! Sen när vi skulle packa hö-silage ute sen så bara trilla det av balen, det gick superfort när det brukade ta typ en kvart att packa en påse när det var fryst förut :)
 
Jag har ÄNTLIGEN blivit frisk från den där jädrans förkylningen, bara lite snuvig fortfarande, detta är typ första ordentliga inlägget på länge kom jag på nu, haha!
 
Söt bild från idag, riktigt härlig tycker jag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn (krävs):
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej, krävs)

Hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0