Godnatt

Har bestämt mig för att börja träna, när hostan är borta ska jag börja springa också lite smått. Vi får se hur detta går när jag inte har nån motivation alls haha! Det ända är väl bättre kondis eller nått ;) 
 
Idag har jag gjort exakt ingenting, gick upp vid halv nio och käka frukost och sen satt jag vid datan i typ 2 timmar och sen gick jag och hämtade posten, typ det ända jag gjort idag. Har gjort NADA på två veckor nu..eller jag gick ju 6.5 kilometer igår, men mamma och pappa var inte hemma så dom kunde inte skjutsa mig till Alexina och sen var vi ju tvungna att gå till stallet också ;)
 
Nä nu ska jag sova, i morrn är det första mars och sista dagen på veckan. Bara några få dar kvar på lovet då..denna dagen känns helt bortkastad faktiskt haha XD
 
Gammal bild på mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn (krävs):
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej, krävs)

Hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0