En bra dag!

I morrn är det alla hjärtansdag, vi skulle göra nå kort i skolan idag på bilden om man var klar med det andra, så jag satte mig ner och skulle göra ett men kom då på att jag inte har nån att göra det till. Satt typ hela lektionen och gjorde kort till Alexina och Vilma, haha!
 
Aja, vi fick sluta 20min tididage för att vi jobbade över rasten, bäst vi är ;) Ikväll blir det att kolla lite på matten och sen ta en lång dusch och fixa mina fula naglar. Har fått världens äckligaste sår vid nagelbandet på tummen och det gör så jäkla ont så jag kan typ inte göra nåt alls med den :(
 
btw, kommer typ byta design på bloggen senare, vi får se hur det blir den här gången ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn (krävs):
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej, krävs)

Hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0