Yes it's friday

Idag är det fredaaag! Dagen gick jättefort och efter lunchen när alla gick hem så kom Emma och Sofia och tog min mössa och sprang omkring med den haha, så det tog ett bra tag innan jag fick tillbaka den om man säger så haha! ;) Min mobil har pajjat totalt och nu kan man inte skriva med den IGEN så jag hoppas verkligen att jag kan få köpa min brorsas snart!
 
Nu ska jag lyssna på lite musik och sen kanske gå ut och gå eller nått, ska även måla naglarna sen :) Kommer kanske att uppdater här under nästa vecka om det finns internet dit vi ska, orkar inte sitta och göra tidsinställda ba så ni vet haha! 
 
Nä nu ska jag gå, bloggar sen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn (krävs):
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej, krävs)

Hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0