Min fotoutveckling - dressyr

Denna bilden fotades för ca ett år sedan, 3 maj om man ska vara exakt, jag blev då väldigt nöjd med den men ser ju nu att den inte var så bra haha ;) 
 
Ryttare: Alexina Hortlund
 
Denna bilden fotades sedan bara 3 månader efter i Juli, den blev mycket bättre och jag är faktiskt jättenöjd med den bilden. Bilden är inte alls lika ljus och bilden är i allmänhet mycket bättre. 
(kvallan på blogg.se är inte den bästa)
 
Ryttare: Isabella Polewey
 
Jag har nästan helt lärt mig fota utan hjälp, några tips från min pappa men sen har jag lärt mig i stort sätt själv, läst miljoner olika fotobloggar för att hitta olika tips och sen utvecklat det till mitt eget. Jag tycker att för att bara vara 3 månader mellan bilderna så är det stor skillnad. Jag köpte min kamera vid påsk förra året.
 
Det kommer inlägg sen om min fotoutveckling i hoppning och sen kommer det ett inlägg med blandade bilder från 2012 och om jag hittar några från nu i 2013 :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn (krävs):
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej, krävs)

Hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0