i can and i will, watch me

Ska gå och sova nu, känner mig lite förkyld så vi får hoppas att det inte blivit värre till i morrn. Gick aldrig ut och fotade, orkade inte haha. Imorrn är det onsdag, brukar alltid vara segast då det är längsta dagen i veckan, vi slutar halv 4. Onsadagar är den dagen jag gillar minst, liksom mitt i veckan, längta dagen och bara allmänt seg, inga roliga ämnen eller nått heller. 
 
Men nu ska jag iaf sova, hoppas på att bli bättre till i morrn då för just nu blir det bara värre, känns ju lagom bra. Men,men godnatt ♥
 

Kommentarer
Postat av: Emmeli Isaksson

Hej! Jag har frågestund på min blogg just nu! Kika gärna in här: http://emmelisaksson.blogg.se/2013/april/fragestund.html#comment och ställ en fråga :)

grymt snygg header!! tummen upp :)

Svar: Tack så mycket för att du gillar headern :D
Kram!
Fanny Lindgren

2013-04-10 @ 20:07:14
URL: http://emmelisaksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn (krävs):
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej, krävs)

Hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0