Hemma

Följde med Maja hem idag, Elin hängde också med, vi gjorde lite roliga saker och skrattade mycket. Sen när jag kom hem så möttes vi av en massa småträd och kvistar som är rester av dom stora tallar som stog där förut som inte är kvar längre för kommunen har varit och fällt typ alla träden, det ser rent ut sagt förjävligt ut för dom tänkte så inte på att dom kanske skulle plocka upp efter sig, nejnej..
 
Men aja, dagen har annars varit bra, ska typ ut och fota i kvällsolen efter middagen, kan fota hur det ser ut där nere nu också sen så kan jag visa för det är ingen vacker syn ska jag säga.
 
Orkar ej leta fram en bild till detta inlägget.

Kommentarer
Postat av: Elvira

Lämna gärna en fin kommentar på min blogg, följ den med bloglovin eller bara besök den! Tack på förhand:*

2013-04-09 @ 19:50:32
URL: http://photochildelvira.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn (krävs):
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej, krävs)

Hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0