20130412

Dagen har bara flygit förbi, hade NO som det inte hände så mycket på, sen franska som vi bara jobbade lite på nätet på nån sida och sen kom bildläraren och visade oss ur man ritade i perspektiv som jag inte har en blekaste aning om vad det hade med franska att göra men det gjorde inte mig nått för det var bara kul. hade mentorstid och sen for jag, vilma och maja till stan, vi åt på Max och gick på en massa affärer och så. Köpte ingenting för jag hade inga pengar. Åkte hem till Maja sen och då så gick vi och försökte sälja två idrottsrabatter eller vad det nu var för hennes fotbollslag, vi fick sålt en av dom. Sen stod Maja modell medans jag fotade henne, checka hennes blogg också --> www.majaellen.webblogg.se
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn (krävs):
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej, krävs)

Hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0