Tja på er!

Sitter vi tv:n håller tummarna för Alexina, nu har hon nog ridit eller så ska hon, vet inte om hon tävlar 2 eller en klass idag. I morrn tar jag med kameran och fotar, om hon inte kvalar idag så efteranmäler
hon sig till LB eller nåt :)
  
ledsen för att ag inte bloggat idag, men jag har inte gjort en skit överhuvudtaget, vaknade halv elva...(!) coh år frukost satte mig vi tv:n och har suttit där sen dess, har inte orkat nått. Har ont i vänster sida....inte kul...
Ska kolla med Alex om jag skulle sova hos henne ikväll eller inte.
   
I såfall så gör jag nått tidsinställt eller tar med datan till henne, ska ringa henne ikväll.
 
Bilden e grym..
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn (krävs):
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej, krävs)

Hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0