Min bästa kompis

1. Vad heter hon? Alexina Hortlund
2. Hur gammal är hon? 13 år gammal
3. När träffades ni sist? I fredags
4. Vad har hon för hårfärg? Blond, like me!
5. Brukar hon färga håret? nope
6. Vilka färger har hon haft? Röda slingor, en gång
7. Vad har hon för parfym? ingen vad jag vet ;)
8. Är hon galen? Om ni bara visste...x)
9. Vad är erat bästa minne? Oj, svår fråga, man hinner mycket på 12 år :)
10. Har ni många minnen ihop? O ja!
11. Vart bor hon? Nånstans i luleå
12. Har ni varit utomlands tillsammans? Nä
13. Är du avundsjuk på henne? Nä, eller kanske för att hon rider så bra :D
14. Vad heter hennes syskon? Tina och Elvina
15. När träffades ni första gången? På dagis
16. Hur träffades ni? Dagis
17. Vad går hon i för sporter? Bara ridning, hon har även egen ponny
18. Vad brukar hon göra på helgerna? Stallet, stallet, stallet...OFC! 
19. Göra efter skolan? Hon far till stallet och jag far hem och är forever alone, nejmen jag följer med henne hem i bland ;)
21. Har ni pussats? HAHA! Faktiskt en gång kinden, HAHAHHAHAH!!!!
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? Njae, men såklart älskar jag henne som min bästa vän <3
23. Har hon fräknar? Asså, typ lite på sommaren ibland.
24. Har ni kollat på film någon gång? NEJ! Jo men såklart vi har :)
25. Har ni bråkat någon gång? jao
26. Har ni sovit i samma säng? japp
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? HAHAAH, JAA :D
28. Har du sett henne gråta?  Ja
29. Vad gjorde du då? Asså, vad gör man, tröstar antagligen
30. Har du sett hon vara riktigt arg? Ja det har jag
31. Har hon sett dig gråta? Ja
32. Vad ska ni göra i sommar? Stallet och en massa annat kul!
33. Har hon svikit dig någon gång? Nej
34. Har ni pratat i telefon någon gång? Nej då, aaaldriig, haha, såklart!
35. Vad skulle du göra om denna personen dog?  Inte precis det man går och tänker på heller..men förmodligen gråta floder och aldrig vara glad igen.
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? Förhoppningsvis
37. Älskar du henne? Som min bästis festis ja :)
38. Vad är det bästa med henne? Hon är grymt snäll och otroligt galen, asså finns så mycket så det är nästan omöjligt att beskriva :)
39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? INGET
40. Skulle du ge henne pengar om du vann 100 miljoner?  Ja
41. Hur ser hennes klädstil ut? Chill, mjukisbraller in her heart <3
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn (krävs):
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej, krävs)

Hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0