Hitta lite frågor på en blogg

Vad åt du senast? - En skål med fil och flinger
 
Vem kramade du sist? - Min lillebror troja
 
Vad är det bästa med dig själv? - Min personlighet kanske? :)
 
Beskriv dig själv med 2 ord? - Rolig, kreativ
 
Vad kan du inte leva utan? - Mina vänner och familj
 
Vem älskar du mest? - Min familj och mina vänner <3
 
Är du en kreativ person? - Aa :)
  
Vad är det första du tänker när du vaknar på morgonen? - Ånej, skola igen, ORKAR INTE!!
  
Har du Instagram? - Japp, @Faannylindgren heter jag där
  
Facebook eller Twitter? - Facebook, har inte Twitter så jaa :/
  
Favorit låt för tillfället? - ''Hall of fame'' av The Script eller ''Marilyn Monroe'' med Nicki Minaj
  
Om du hade fått 2000 kronor, vad hade du gjort för dom då? - Shoppat och sparat :)
  
Bor du i stan eller på landet? - Landet
  
Din favorit färg? - Marin blå och många andra färger ;)
  
Hur mycket är klockan just nu? - 22.00 prick
  
Vem vet mest om dig? - Alexina :)
  
Med detta säger jag godnatt, GODNATT! :)
  
Bilden är inte fin men det får ni leva med!
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Sv; Tack:) Vad görs?
Kram

2012-10-17 @ 07:29:04
URL: http://juliaroz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn (krävs):
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej, krävs)

Hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0