Hat är bara en brist på fantasi

Är lite sjuk, är slemig i halsen och snorig, kommer åka till träningen men bara kolla. I morrn ska hela klassen och kolla på en rättegång, misshandel. Bli väl spännande antar jag.
  
Dagen har vart okej, chill schema har vi i vilket fall. Hade idrott och sen 2 timmars NO och sen Teknik, svenska efter det. Tröööök men man få stå ut :)
 
Har verkligen ingen inspiration om vad jag ska blogga om, är så dåligt väder så det gå inte att fota, i alla fall inte på veckorna då det jag knappt har tid. Helgen är ju en sak, men då är jag oftast med Alxina eller gör nåt annat...hmm, svårt det där :)
  
Ska verkligen försöka skriva intressantare inlägg, om ni kommentar ;)
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn (krävs):
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej, krävs)

Hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0