Hagbygge, regn och fika

Vart hela dagen och delat av hagar med Alex och restan av stallet, Hästarna var i hagen medan och när vi var klara med Ferro och Flowers hage så verkade Ferro fatta noll och stog vid staketet och undrade varför han inte kom längre, haha! 
  
Sen hade Pia köpt MASSOR med fika så vi satt i stallet och fika, för övrigt så åt jag en sockermunk utan ata slicka mig runt munnen, alla i stallet satt i en ring och tittade på och skrattade så då var det lite svårt att hålla sig för skratt själv ska jag säga! 
  
Alexina och Aline skulle rida ut så jag gick bredvid med ett fleecetäcke om mig och var rädd att det skulle komma en älg, Alexina hade nämligen träffat  på en älg på det stället för inte så länge sen såå...
På tillbaka vägen så kom det en hare och hästarna hoppade till och jag kopplade det direkt till att det kom en älg, HAHA! 
  
När vi hade kommit tillbaka till stallet så var det några i garaget bredvid stallet och höll på med en bil och Ferro som är i ''spök-perioden'' just nu blev såklart livrädd och sprarka bakut och höll på, han e ju bara 5 så ha e lite småknäpp, gullisen :)
  
Fotade inget eftersom att det regnade större delen av dagen så då var det ju lite onödigt, plus att jag höll på med hagarna också.
  
Ferro <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn (krävs):
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej, krävs)

Hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0