Utan header

Japp, bloggen får vara utan header tills jag fixat detta. Vet att den blir astråkig då men om ingen vet hur man gör för att få headern i mitten så vet ag inte, kanske tar bort hela stilmallen och börjar och från grunden HELT. Vet inte hur jag gör. Headern var i mitten från början så jaa...

Vart barnvakt till min lillebror i kväll eftersom att mina föräldrar var på konsert, jao. I morgon har jag faktiskt ingenting för mig, kanske går ut och fotar, ska också fixa lite i mitt rum med skrivbordet och byrån. Sen ska jag också ta bort lite saker från rummet för just nu ser det ut som jagvetintevad här inne. Jag vill komma in i mitt och tänka ''wow vilket fint rum jag har!!'' Hhaha, nej men typ så :) 
  
Jag kollade på en blogg som ägs av en tjej som bor i samma by som jag, hon var på lite olika platser och fotade så jag ska nog ta med mig kameran och fota lite grafitti i en liten tunnel en bit bort från mitt hus, blir nog bra tror jag :)
  
Har skaffat videofyme för er som tycker det är intressant, kommer typ inte lägga upp nått där men vi får se ;)
 
Nu får bloggisen sova, förresten kan man typ inte gå in i vårat kök för att det luktar så himla strakt av färg där. Dom var ju och målade taket tidigare idag. Kommer säkert inte få nån frukost häller för dom kommer klockan 8.00 i morgon igen och målar ett lager till, så att det kommer lukta ÄNNU värre där inne....uääk...
  
Godnatt!
  
 
 
Fin bild från helgen <3
  
 
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn (krävs):
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej, krävs)

Hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0