Lista

Bild 1: Ett självporträtt + 10 fakta
Bild 2: Min kamera
Bild 3: Nyaste bilden på mig själv
Bild 4: En bild på mig och en vän
Bild 5: En gammal bild
Bild 6: Tema grön
Bild 7: En bild som jag aldrig har lagt upp
Bild 8: En favoritbild
Bild 9: Dagens outfit
Bild 10: Något som gör mig glad
Bild 11: Något tokigt
Bild 12: Ett intresse
Bild 13: Favoritpryl
Bild 14: En vinterbild
Bild 15: En misslyckad bild
Bild 16: Självporträtt i svartvitt
Bild 17: En bild från en resa 
Bild 18: Något jag vill ha
Bild 19: Din profilbild på fb med flest likes
Bild 20: En bild påmig från förra året och en från i år
Bild 21: En bild från när jag var liten
Bild 22: Ett beroende
Bild 23: En bild från i somras
Bild 24: En webbsida jag ofta är inne på
Bild 25: Min morgonfrisyr
Bild 26: En bild som alltid får mig att skratta
Bild 27: En familjemedlem
Bild 28: Vädret idag
Bild 29: En bild på din favoritbloggare
Bild 30: Valfri bild
  

Kommer inte att göra detta VARJE dag, men  nån i veckan typ ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn (krävs):
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej, krävs)

Hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0