Fixat bloggen lite...

Har nu suttit i ca 2 timmar med designen = NÖJD! Jag är faktiskt stolt över att jag lyckades fixa headern, jippie!!
Det va faktiskt inte så svårt som jag trodde, man bara tog bort hela stilmallen och tog ett standrard tema, bräddade bloggen och satte in den nya headern, fixade rubrikerna lite o.s.v...
  
Hade även tänkt börja med en ny grej på bloggen varje vecka ''Finn 5 fel'' alltså varje vecka lägger jag upp två bilder den ena som är orginalet och den andra som det är bort lite saker på ;)
  
Idag var jag ju med Maja, vi satt mest vi datan eftersom vädret suger..vi lyssnade på musik sjöng och fotade ego-pix, kul kul!
  
Bloggar kanske ett ill inlägg idag, annars säger jag godnatt!
 
 
 
Redigerade en bild på hur jag skulle se ut i mörkt hår, hiss eller diss? ;)
  

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pownieskvaller

Najs i båda färgerna, men sneppet snyggare i blont ;)
Hur redigerade du hårfärgen så att det ser så naturligt ut? Vilket program använde du? :)

2012-11-03 @ 21:46:24
URL: http://www.pownieskvaller.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn (krävs):
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej, krävs)

Hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0