Brandlarm på bilden

Brandlarmet gick när vi satt och ''jobbade'' på bilden i ett grupprum, men dom har inget larm inne i det rummet så man hörde inte direkt nä det började låta, det var Maja som ställde sig upp och skrek ''BRANDLAMET GÅÅÅÅR!!'' Sen så satt det nåra killar från våran klass i grupprummet bredvid oss som inte hörde så Maja röck i deras handtag och då reagerade dom x) Dock var det bara en övning.
  
Aja, nu e det äntligen FREDAAAG!! Vi har också fått vårat nya schema för period 3, väldigt chill, plus att vi har sovmorgon i 20 min på Tisdagar, LYX! Haha.. men sen har vi ju också SO två gånger på måndagar. Jag längtar inte till idrotten på måndag då vi har dans, vilket betyder att man ska danska kille-tjej...kul...eller så inte...
 
Nu ska jag fixa mina minimala naglar och sen chilla med datan :)
  

Kommentarer
Postat av: Maja

Lilla ego som inte skrev alex blogg i mailet så att pownieskvaller kunde länka henne! :P

Svar: Jag tänkte inte på det då för jag pratade i telefonen samtidigt, men spela roll nu!!!!!!!!!!! :p
Fanny Lindgren

2012-11-16 @ 15:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn (krävs):
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej, krävs)

Hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0