Älskar träningsvärk...

...eller så inte...
  
Träningen gick bra, typ vrickade fotlederna, ajaj.. sen så fick jag två blåmärken och 4 skrapsår när vi snurrade och hoppade på golvet, mindre kul :/ Sen när vi var påväg hem hade vi precis kört förbi bron som går under E4an  och då kom det två STORA rådjur PRECIS framför bilen, detvar såhääääär nära att den tog i bilen, mamma tvärbromsade och jag typ svimma, lovar att hjärtat slog i 280!! om vi hade kört fortare än vad vi gjorde hade dom studsat upp på bilen och kanske tillochmed genom rutan, fyfyfyyfyfy!! 
  
Kom precis ut ur en låång dusch, ska krypa ner i min pjamas och sen kanske se ett avsnitt av pll eller nått, vi får se :)
  

Kommentarer
Postat av: Sara

superfin blogg! :)

Kika gärna in på min blogg om du har tid över, svara kanske på min fråga på bloggen få chans att vinna länkning! :)

2012-11-06 @ 10:22:10
URL: http://sarahermansson.se
Postat av: Philippa & Johanna


Fin blogg! Allt bra? kika gärna in på min blogg, hopas du fortsätter läsa och kommentera :)

Kram

2012-11-06 @ 10:36:53
URL: http://ponnymupps.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn (krävs):
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej, krävs)

Hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0