bad update, i know

Har inte bloggat nått idag, följde med Maja hem idag och sen hade jag träning. 
Dagen flöt iaf på bra, so, slöjd,so och svenska. Lite trögt med två so pass på en måndag :/  Men i morrn så slutar jag tolv och far sen in till stan med Maja och Elin, ska passa på och köpa en julklapp till mamma och kolla på kläder och sånt. 
 
Hade sån sjuk träningsvärk idag + att jag har nått fel i mina knän som gör att jag inte kan rulla på knä utan att dom typ går av. Kände att det inte alls gick lika bra som vanligt, jag sträckte inte ut tårna när jag hoppade utan flexade, ni kan ju tänka er hur det såg ut..
 
Haha, sen måste jag bara säga att innan våran klass började så kollade vi  på när 6-åringarna dansade sin koreografi, dom skulle träna på att ha publik för dom har ju aldrig dansat inför publik innan som vi gjort så dom tyckte vi var nästan för många när vi var 7st som kollade, såå sötaa!! Dom var faktiskt sjukt duktiga för att bara vara 6 år :) Sen kollade dom när vi dansade våran koreografi som är nåågot svårare än deras, dom bara satt och gapade, haha, sen fick vi världens aplåd också x)
  
Nu ska jag sova, godnatt på er!
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn (krävs):
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej, krävs)

Hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0