Några saker ni kanske eller kanske inte visste om mig

Jag har inte sett filmen Titanic
  
HATAR att känna mig inträngd
  
Jag tycker att gamla dockor och gunghästar är sjukt obehagligt
  
När jag var lite slutade mitt hår att växa ungefär vid öronen, det fortsatte sen såklart, hahah!
  
Jag kan förlåta nån så sjuukt lätt, men nu är det slut med det.
  
Jag gjorde slut på 48 timmars spotify på mobilen, på en vecka...
  
När jag t.ex är ett avsnitt före nån i en serie kan jag inte låta bli att berätta liiite om vad som händer
  
Jag hade höns när jag var 6 år gammal
  
Jag hade hjärnskakning när jag var ca 7 år gammal
  
Jag HATAR spindlar, ormar och andra äckliga djur..
  
Jag har 22 häst böcker i mitt rum och ca 40 hästtidningar
 

Kommentarer
Postat av: Sandra på SSridsport.blogg.se

Hej! Jag har fått lite frågor om jag gör designer, och nu tänkte jag faktiskt göra några bloggdesigner, hojta till om du är intresserad! Givetvis är det gratis :) Jag har givetvis gjort vår design, och även Sannalitens.se Kram!

2012-11-07 @ 16:39:33
URL: http://ssridsport.blogg.se
Postat av: Elin

Visite typ allt..:P

Svar: Gjorde du det Elin, så du har räknat alla mina hästtidningar och böcker då eller? Å att jag gjort slut på min spotify på en vecka? ;)
Fanny Lindgren

2012-11-07 @ 18:34:27
URL: http://eliinbrannmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn (krävs):
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej, krävs)

Hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0