100 frågor, 100 svar

1. Vilken svordom använder du mest? Fan, eller helvete

2. Äger du en iPod? Nope

3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 06.00

4. Hur många resväskor äger du? Haha, ingen egen direkt..

5. Använder du flip-flopp? nä, foppa tofflor

6. Var köper du dina matvaror ifrån? Coop, mamma och pappa köper dom, hehe

7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? ta den

8. Vilken var den senaste filmen du såg? Kommer inte ihåg, typ Hungerspelen

9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en kompis? komppis

10.Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? kläder!

11. Har någon någonsin kallat dig lat? haha, neeeeej dåååååå ;)

12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? nej

13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu? har ingen CD-spelare

14. Vilken är världens bästa artist just nu? vet inte, kanske Rihanna?

15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall Vad? aa typ, eller jag vet inte...

16. Många vänner eller få riktigt nära vänner som du litar på? Få vänner man litar på

17. Vad åt du till middag senast? Kyckling och ris

18 Använder du huvtröjor? ja

19. Kan du vissla? jo

20. Vem var den senaste som ringde dig? mami

21. Vilken är din favorit attraktion på ett nöjesfält? vet inte, är inte så mycket för sånt

22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Hur ska jag veta, men det skiter jag i.

23. Vilket riktnummer befinner du dig i? 0920

24. Tittade du på tecknat när du var liten? asså nee, jag kollade på thriller liksom!! asså nä klart jag gjorde :)

25. Hur långt är det till ditt närmaste köpcentrum? kanske 12km

26. Hur många syskon har du? 3

27. Är du blyg inför det motsatta könet? 

28. Vilken film kan du alla replikerna till? Kollar inte filmer 100 gånger liksom, så jag vet inte :)

29. Äger du några popband t-shirts? Nope

30. När flög du senast? Julen 2011

31. Hur många stolar står kring ditt köksbord? 6 st

32. Läser du för skojs skull? asså va? Jag läser en bok om jag tycker den är bra? 

33. Pratar du några andra språk? Engelska, lite franska

34. Diskar du din egen disk? Nej, vi har diskmaskin

35. Har du gråtit offentligt? aa

36. Har du en stationär dator eller en laptop?  laptop

37. Försöker du alltid lära dig nya saker? aa

38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? nä

39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? jamen såklart, ahahahhahahaha!!!

40. Kan du kasta macka? asså failar bara några gånger men lite grym är jag väll...

41. Har du någonsin varit på Jamaica? Nej 

42. Vad har du med dig in på bion?  Godis, läsk och en person

43. Vem var din favoritlärare och varför?  Ida som är våran SO lärare, hon e typ kul :)

44. Har du dejtat någon av en annan religion? nä

45. Vad har du för väder? inget bra väder

46. Har du en blogg? nej

47. Vilket är ditt favoritämne på högstadiet? SO, NO och bild typ 

48. Gillar du att flyga? Nej

49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Snäll, omtänksam, rolig, glad, pratglad o.s.v :)

50. När sov du senast på golvet? Typ...eller asså jag kommer inte ihåg...

51. Vilken är din favoritdricka? Cola

52. Gillar du din boende-situation? ja, älskar landet!

53. Vilken är din mammas hemstad? Jämtön

54. Din pappas hemstad? Stockholm

55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? MINST 6

56. Är dina dagar fullbokade och stressiga? haha, nä

57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? asså nä, bara när jag typ dör av skratt, ahahha!

58. Vilken är din favoritfrukt? äpple

59. Äger du en digitalkamera? aa

60. Hur gammal blir du nästa födelsedag? 14

61. Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? ja, i skolan

62. Tror du på liv på andra planeter? aa, tills motsattsen bevisats

63 Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Tar jag inte upp här. 

64. Tror du att Gud är man eller kvinna? Det låter som en man, HAHA!

65. Vad var det senaste du åt? Kyckling

66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Båda

67. Hur valde dina föräldrar ditt namn? Min mormor heter det i mellannamn 

68. Gillar du senap? Nej!

69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? olika saker

70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Jo det hoppas jag!

71. Har du varit inblandad i en trafikolycka? nej

72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? nope

73. Tycker du om att krama folk? Ja! 

74. Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? ja, typ

75. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Inga, men filmer har

76. Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Säkert nån men ingen jag kommer på just nu

77. Vad är du allergisk mot? Kiwi

78. Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nä

79. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? har aldrig frågat

80. Vad är det första du gör när du går upp på morgonen? checkar Instagram

81. Vilket är ditt roligaste barndomsminne? Hahaa, när min syrra hade häst :)

82. Vad får dig att gråta? Jag hatar att gråta så jag vill inte säga det

83. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? typ ögonen och håret

84. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? ingen

85. Vem är din knasigaste vän? Maja, Alexina, Elin, Vilma

86. Har du gjort någonting olagligt någon gång? Vad? Säkert, bara det att jag inte vet om det :S

87. Vilken musikkonsert var du på senast? ingen

88. Vad har du för färg på tandborsten? röd

89. Har du varit med på tv någon gång? ja

90. Har du levande blommor hemma? Ja

91. Vilken är den dominerande färgen i din garderob? typ svart eller vitt

92. Har du körkort? nä

93. Har du en bästis? jadå! Många

94. Hur ser dina sängkläder ut? Just nu rött och vitt :) 

95. Vad får dig att koppla av? Music <3

96. När skrattade du hjärtligt senast? Idag på skolan och när jag skypade med Maja

97. Vad ska du syssla med när du blir pensionär? Spela Bingo, nä men herregud jag e bara 13 blir typ deprimerad när jag tänker på det!

98. Vilken var din bästa ålder? Dagis helt klart!

99. Berätta om någonting du ångrar. mycket

100. Vad skulle du helst av allt vilja göra just nu? Sova

  

Godnatt mina fina! <3


Kommentarer
Postat av: Elin

Jämtön är ingen stad...

2012-11-14 @ 12:03:05
URL: http://eliinbrannmar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn (krävs):
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej, krävs)

Hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0