Tuggar tuggummi en onsdagskväll

Sitter framför datan och tuggar tuggummi, typ mitt beroende, haha! Dagen har vart rätt chill, gjorde inte mycket på  SO:n då det blev en väldigt lång genomgång om låg och högtryck :/  Aja, morgondagen är inte så intressant den heller, plugga och sånt. 
  
Jag måste palla mig ut genom dörren med ett stativ i helgen!! Ska fota porträtt och vinter bilder nu när det är snö, har inte så mycket sånna så for nog plåta nåra sånna som kommer upp här såklart :)
  
Bloggen har stått lite still under veckan på grund av att jag haft brist på fritid och det har vart så himla mörkt så man har inte haft orken att hitta på nått heller, well det löser sig väll i helgen då jag kan fota när det är ljust :)
  
Godnatt!
  

Hur snygg!? <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn (krävs):
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej, krävs)

Hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0