Sista träningen för detta året

Snart e detta året slut, känns bra mitt 2012 har vart mer än bra och jag är sjukt glad för alla i mitt liv just nu. Hade sista träningen för iår nu, och sen byter vi tränare efter jul eftersom att Frida som vi har nu ska utbilda sig till militär, tråkigt tycker jag eftersom att hon var väldigt bra och UNG för en gångs skull, hon tänkte typ på samma sätt som oss och så så det var ju mycket roligare då, hoppas Ida som vi ska få sen är lika bra..
  
Japp, ska kanske sätta mig och knåpa ihop ett såntdär ''Mitt 2012'' inlägg sen, får se. Denna Måndagen har iaf varit väldigt bra, failade som vanligt på idrotten idag, innebandy som jag HATAR...jajja, nu ska jag sova och vakna pigg i morrn fast jag vet att jag ändå kommer vara trött, hehe!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn (krävs):
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej, krävs)

Hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0