Mitt 2012

Januari - Hade ett grymt nyår i stockholm med min moster och hennes man, var där några dagar och sen for vi med flyg hem till Luleå. Ramlade även av Flower den månaden tror jag.
  
Februari - Minns inte riktigt vad jag gjorde där, skolan, kompisar och stallet med Alexina.
  
Mars - Minns faktiskt ingenting som var ''stort'' den månaden, var hemma, chilla med familjen och så :)
  
April - Samma som i Mars tror jag, stallet och kompisar :) Rätt tråkig månad, hehe..
 
Maj - Gick på Maj-elden i Karlsvik med Alexina, grillade korv och sov över hos henne sen också tror jag.
  
Juni - JAG FYLLDE 13!!! Hade en grym födelsedag med familjen och farmor och farfar, gick ut 6:an och chillade. Jag köpte min systemkamera, och lärde mig fota lite bättre! 
 
 
 
Juli - Det kom en ny häst till Alex stall, Amulett heter hon, en nordsvensk. Vi köpte en hus-båt och for ut med den. Var mycket i stallet med Alex och fotade, mina kusiner kom upp och Isak prövade rida på Flower och galoppera (han rider på ridskola). Jag och min äldre kusin Elias fick flytta jord till en massa hål på gräsmattan...Sara Algotsson Ostholt van OS-silver i London!
 
  
Augusti - Sommarlovet började gå mot sitt slut, den 21:a började vi skolan igen. Hade en dag där fom gick igenom vilka lärare vi skulle ha o.s.v, Jag följde med Alexina upp till Gällivare där hon skulle tävla med Flower, vi stannade på Statoil med transporten och hon gjorde nummer 1 så att det rann ut på parkeringen x) Vi fick macbooks av skolan och jag och mina kompisar sov i min stuga på gården och såg The Hungergames.
  
September - Alexina tävlade på LRK, kom tvåa i LC, jag började läsa Franska och vi åkte ut en sista gång till Klubbviken med båten en helg. Dom hade bartömmning så det var ganska högt ljud från baren när man skulle sova så jag blev ganska irriterad...
  
Oktober - Alexina tävlade en klubbis i Bensbyn, hag började se PLL och blev fast! Fotade mycket och så.
November - Jag blev Belieber och såg på sihs = Stockholm International Horse show. Upptäckte typ sidan Hästar finns inte, gjorde egentligen den i oktober. Emma gästbloggade lite och jag var med kompisar och sånt, stallet och Alexina Tävlade Kuriren Mästerskapet och kom tvåa i en av klasserna.
  
December - Här har inte mycket gjorts, snart är det jul och det är väl det som är den stora höjspunkten, hade också minijul med mina brudar hos Elin, grymma e dom!
  
 
 
Om ni undrar varför det kom bilder först i Juli var för att jag haft denna bloggen så länge och min gammla blogg är borta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn (krävs):
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej, krävs)

Hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0