Tävling i helgen

På söndag är det ju tävling för Alexinas del, dressyr. Sover hos henne från i morrn till söndag, upp tidigt och åka till stallet, packa in allt i transporten och sen bär det av mot Boden. Kommer blir kul! Tar med kameran och fotar, kommer bli rätt så bra bilder eftersom att tävlingen är utomhus. 
    
Blir inte att göra så mycket idag, går nog ut ett tag och fotar, vi har ju en strand precis nedanför huset så det passar ju perfekt! 
Inte så mycket mer att säga, i morrn far jag till Alex så när vi bestämt vilken tid så gör jag tidsinställda för både lördag och söndag, vad vill ni att det ska handla om? Lite brist på fantasi hära!
Men dom flesta blir nog hästar och massa bilder, så därför ska jag nu fota lite saker som sen kommer i inläggen :)
    
Glöm ej frågestunden jag har just nu, den pågår troligen fram till skolstarten som är 20 Augusti så fråga på!
  
 
Tagen av mig.
  
Copyright©

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn (krävs):
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej, krävs)

Hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0