Städar

Håller på att städa rummet, byta ut lite grejjer. Försöker mig på att matcha lite också ;)
Just nu tar jag ner gamla affischer från väggen som varit där i 75 år. Mitt skrivbord är hemskt, måste byta ut det snart. 
    
I helgen blir det ju desto roligare, Alexina ska på dressyr tävling med Flower, jag följer såklart med och fotar. 
Ska blir grymt kul!
   
Längtar faktiskt till hösten, det är så mysigt då när höststormarna kommer och när kam kan ta så härliga bilder. Nån sommar har vi knappast haft, har badat 3 gånger i år, 3. Längtar seriöst till hösten nu. 
    
Och till hösten kommer det ju blir grym update varje dag, från skolan också eftersom att vi får Macbooks.
Kommer kännas knäppt att efter 2 månader öppna sitt skåp igen, och att börja högstadiet. Hoppas ni får en grym start på höstterminen ni med ;)
  
  
 Bilden är tagen av mig.
  
Copyright©

Kommentarer
Postat av: Elin

Åhh jag har märkt att jag faktiskt älskar hösten, det är såååå mysigt när det är mörkt och lite små kyligt :)

2012-08-09 @ 15:37:19
URL: http://eliinbrannmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn (krävs):
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej, krävs)

Hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0