Nikon D80

 
Ja, min kamera är då en Nikon D80. Jag har fotat med den i ca ett halvår, tagit enormt mycket bilder. Kameran är väldigt lätt att använda och har knapparna på vettiga ställen. Jag älskar att fota saker som rör sig, hästar te.x. Den tar väldigt bra stillbilder och är i allmänhet en bra kamera. Detta är då min första systemkamera och jag lärde mig den väldigt fort.
  
Här kommer nåra exempel bilder jag tagit med denna kameran.
  
  
  
  
  
Det är en bra ''första kamera'' tycker jag :)
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Jo visst är kameran bra men kanske inte den billigaste därför skulle nog inte jag köpa den som första kamera...men kanske andra :D

2012-08-06 @ 17:33:42
URL: http://eliinbrannmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn (krävs):
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej, krävs)

Hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0