Natten

Terese, Vilma, Maja och Alexina sov hos mig, vi var i min lilla stuga på gården. Vi såg på Hungergames, VÄRLDENS bästa film, ni måste se den!  Sen efter det såg vi Shopaholic (stavning?) Aja det var inte så bra... Åt massa chips och drack läsk. 
     
Sen idag dag for alla utom Terese till stallet eftersom att hon hade åkt hem :( Då red alla och sen kollade vi på när Pia löshoppade Acke (har bilder) och sen hoppade Alexina Flower. Ska med henne till Gällivare nästa helg, längtar! 
     
Sen har vi inte gjort mycket mer, eller vi höll på o dö på natten när det föll ner ett fiskespö när vi gick förbi mitt inatten när det var kolsvart...
       
Bilder kommer senare för nu ska jag käka ;)
  
En rolig bild på Flower :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn (krävs):
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej, krävs)

Hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0