Ledsen för att jag inte har bloggat

Har inte haft tid eller tillgång till en dator då det åskade lite ett tag och sen har jag RENSAT mitt rum från smågrejjer som är helt onödiga som jag verkligen inte behöver, papper, affischer, burkar, skräp, och ännu mer papper!  
   

Dagen var chill, for till skolan, gick till rätt klassrum och hade SO i 2 timmar, sen idrott och efter det slöjd och såklart lunch därimellan. Slutade 1 timma och 50 minuter tidigare för att alla lärarna skulle planera :)
Hade ju första slöjden idag, trä, ni kan ju gissa hur många tjejer det är i gruppen? Jag och Elin, sen dom andra 12 är då killarna i vår klass.... alltså är syslöjden bara tjejer. 
Högstadiet är rätt okej, allt flyter på :) 
Dessutom får vi datorer nästa vecka, ska bli nice!
     
Copyright by Fanny Lingren©

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn (krävs):
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej, krävs)

Hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0