Designbyte & tävlingen igår

Laddade hem en ny design, denna var lite bätre tyckte jag. Texten i headern skulle vart lite mer åt sidan men spela roll. Snart blire att äta middag.
Är skittrött idag, gick ju upp 5 igår ju... Men det gick super för Alexina, hennes första lokala och regionala tävling i dressyr :)
    
Vi gick ju somsagt upp klockan fem, åt frukost och klädde på oss. Vidare mot stallet och mata hästarna, och tempa Ferro eftersom att han var jättesvettig när han kom in kvällen innan, han hade dessutom stått utan täcke som det var inte det, men han hade ingen feber så det var ju bra!
    
Sen släppte vi ut alla utom Flower i hagen, jag tog Simon och Acke, Simon är jättestark, fick skrika åt han flera gånger och typ trycka in armbågen i bogen för att han skulle sakta ner och sluta dra. Acke var supersnäll, som alltid  :) 
  
Sen var det på med täcket på Flower och sen lasta, hon fick ju såklart frukost innan vi for. 
När vi kom fram så letade vi efter boxen och det var stor, såg ut som en lite rasthage nästan x)
  
Alexina gjorde iordning henne och jag flätade Alexinas hår. Det var så grymt varmt ute så hon red inte fram på utebanan utan inne i ridhuset. Hon kom 2:a i första klassen som var LC:1 :) I LB:1an så kom hon 10:a men det var en mycket svårare klass. 
        
Alexina & Flower är ett så grymt team! 
Bilderna finns på Alexinas dator eftersom att jag fotade med hennes minnes kort, men hon skulle lägga upp dom på sin blogg så kolla där! www.alexinahortlund.devote.se 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn (krävs):
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej, krävs)

Hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0