Bloggar jag läser och varför

I detta inlägget tänkte jag skriva lite om några bloggar jag kikar in på varje dag :)
    
    
www.nellieberntsson.se 
En grym tjej med stark vilja och en histora bakom sig, läser bloggen varje dag.
Hon är bara 12 år gammal och driver en av sveriges största hästbloggar, är sponsorryttare för HÖÖKS och har just tävlat SM med sin 18 åriga B - ponny Bellman som ägs utav Mathilda Sparrenhöök.
Hon ska försöka kvala till inomhus SM med Sterre, eller Stella som hon kallas. 
Hon driver en grym blogg som är LÄSVÄRD.
  
Nellie är en grym människa och jag tycker ni ska ta och kika in på bloggen, det är klart värt det!
    
    
www.linnolsson.se 
Linn Olsson driver bloggen linnolsson.se som handlar om hennes fritid och hur det går på träningar med hennes ponny Chagall. En väldigt klok tjej med en väldigt läsvärd blogg ;)
  
Kika in på den vetja ;)
  
www.beckasponny.blogg.se 
Henne vet ja inte så mycket om, men hon har en bra blogg med bra inlägg. Kika in på den :)
 
  
    
www.henrikbarry.se 
Bloggen handlar om Henrik Barry som var med i PA3 med sin ponny Helené  som la sig ner i transporten, det fixade Tobbe Larsson :) 
Han tävlar också sin storhäst Vezpher i hoppning och Helené i dressyr. Läsvärd blogg.
  
  
  
www.darios.se 
Tyra Sjöstedt heter hon som driver bloggen, har ingen koll riktigt på hur gammal hon är.
Hon äger två hästar, Joe KLT och Dario, en bra blogg med bra inlägg helt enkelt.
Hon har även en mer modeinriktad blogg som heter Tyras.se
  
    
Dessa bloggar läser jag då varje dag, dom är gryma på olika sätt och väldigt bra, vet att dom flesta redan vet om dessa bloggar men dehär är varför JAG läser dom :)
Sen läser jag ju mina vänners bloggar såklart.

Kommentarer
Postat av: Maja

Barry var med i PA3, säsong 4 har inte vart än;)

sv: Nä, tror inte det... Men man vet ju aldrig!

2012-08-09 @ 18:26:27
URL: http://lifeasmajaa.devote.se
Postat av: BeckaKarlsson

Vad kul att du läser min blogg! :D

2012-08-10 @ 16:05:02
URL: http://beckasponny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn (krävs):
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej, krävs)

Hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0