Äh, jag har inget att blogga om så jag avslutar frågestunden nu

Ja, har inte fått mer fråger på länge så jag avslutar den nu istället, här kommer svaren :)
   
Postat av Hanna 
Vilken sorts kamera har du? - Jag har en Nikon D80
Varför började du rida? - Jag rider inte på ridskola nu utan jag rider på min kompis ponny i bland :)
Hur kom det sig att du började blogga? - Jadu, jag har haft många bloggar, men jag ville väl se hur det var:)
Hur skulle du bäst beskriva dig med tre ord? - Hmm...snäll, en bra kompis, målmedveten :)
Surt eller sött? - Sött
Salt eller surt? - Surt
Några frågor från mig :) 
Kraam <3 Kram :D
  
 Postat av Emma
 Rider du nu ?? - Somsagt, jag rider på min kompis ponny i bland :)
    
 
 Postat av Enander
   
Om du vann en miljon, vad skulle du göra? - Oj! Jag vet inte, köpa saker jag velat ha länge och sen spara:)
Favoritland? - Sverige ;)
Favoritfärg? Marin blå
Har du några tatueringar? Nej
Vad är det bästa du vet? Hästar, vänner och att fotografera :)
Tränar du och isåf vad?  - Jag dansar, har gjort det i 8 år :)
Vilka bloggar läser du? - NellieBenrtsson.se, Linnolsson.se, Darios.se, Beckasponny.blogg.se och Henrikbarry.se, ja det var väl alla tror jag ;)
Vad kännetecknar en bra blogg? - snygg design, bra inlägg, en intressant person och mycket bilder :)
    

Postat av Elin
Vad ser du minst/mest fram emot med skolan? - Minst är väl alla trökiga mattelektioner ;) Och mest är väl att få träffa alla kompisar och få en Macbook :)
   

Postat av Maja
  
Hästar eller vänner? - Asså svårt...tar väl båda då :)
Om du bara hade en ända dag kvar att leva, vad skulle du gjort den dagen? - Jag hade bara varit med familjen och vännerna :)
   
Det var mina svar, hoppas ni blev nöjda :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maja

Haha, jag hade fått samma fråga som dig av Elin, och svarade typ exakt likadant :P jag har ju inte publicerat svaren man jag har svarat på frågorna jag har fått hittills i utkast. Och sen hade jag fått fråga nr 2 so. Jag ställde till dig, och har svarat typ exakt likadant typ. Men jag ska skriva i. Lite så det inte blir exakt likadant:) Tänkte bara säga det så att du visste att jag inte tog svaren från dig, även fast det nog inte hade gjort nåt.. ;) Haha, egentligen var detta ganska onödigt att skriva, men nu bar jag har kommit så långt kan jag lika gärna skicka kommentaren!

2012-08-15 @ 23:25:32
URL: http://lifeasmajaa.devote.se
Postat av: Maja

Och sen hade jag fått fråga nr 2 SOM JAG ställde till dig, och har svarat typexakt likadant. *

2012-08-15 @ 23:27:33
URL: http://lifeasmajaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn (krävs):
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej, krävs)

Hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0